Αρκετοί εκδρομείς του Πάσχα βρίσκονται ήδη καθ΄ οδόν, ενώ κάποιοι ίσως φορτώνουν αυτές τις ώρες αποσκευές στο αυτοκίνητο.
Οι περισσότεροι όμως μάλλον έχουν ξεχάσει να τσεκάρουν κάτι σημαντικό στο όχημα πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους. Αναφερόμαστε στη ρεζέρβα, στην οποία πρέπει να ελέγξουμε αν υπάρχει επαρκής πίεση ή αν έχει ξεφουσκώσει, καθώς επειδή δε τη χρησιμοποιούμε, συνήθως την παραμελούμε.
Αν όμως παραστεί ανάγκη και διαπιστώσουμε ακινητοποιημένοι στην άκρη του δρόμου ότι η ρεζέρβα έχει κλατάρει, όπως και κάποιο ελαστικό του αυτοκινήτου που μας οδήγησε στην αναζήτησή της, τότε τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Επίσης πρέπει να έχουμε μεριμνήσει ώστε στο πορτμπαγκάζ να υπάρχει γρύλος για να σηκώσουμε το αυτοκίνητο, αλλά και το κατάλληλο εργαλείο για να ξεβιδώσουμε τα μπουλόνια του τροχού.
Ρεζέρβα: Η μεγάλη απούσα
Ανοίγοντας το κεφάλαιο της ρεζέρβας, θα πρέπει να πούμε ότι τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι δυσεύρετη. Αρκετές εταιρείες την έχουν καταργήσει με την πρόφαση της εξοικονόμησης χώρου, ωστόσο το ζήτημα έχει να κάνει με τη μείωση του κόστους και του βάρους (χαμηλότερες επίσημες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου). Παράλληλα στο διαμέρισμα της ρεζέρβα έχει κάνει, σε πολλά νέα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα, κατάληψη η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Τη θέση της ρεζέρβας έχουν πάρει πλέον τα κιτ επισκευής ελαστικού τα οποία μπορούν να προσφέρουν μια μικρή βοήθεια μόνο αν έχει τρυπήσει από βίδα ή καρφί το ελαστικό, διότι αν έχει σκιστεί τότε δε μπορούν να κάνουν κάτι. Σε κάθε περίπτωση αξίζει ο αγοραστής να ζητήσει την προσθήκη ρεζέρβας στον εξοπλισμό, ακόμα και με επιπλέον κόστος, διότι οι ελληνικοί δρόμοι κρύβουν πολλές παγίδες, αμέτρητες λακκούβες και κακοτεχνίες.