Στις μέρες μας όταν μιλάμε για αυτονομία η σκέψη κατευθείαν πηγαίνει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Αυτό διότι η αυτονομία παραμένει η «Αχίλλειος πτέρνα» τους, με τα υβριδικά κάθε λογής να απαλλάσσουν από το συγκεκριμένο άγχος προσφέροντας ταυτόχρονα τα περισσότερα οφέλη του εξηλεκτρισμού.
Ανάμεσα στην πληθώρα τον υβριδικών οχημάτων ξεχωρίζει πλέον, το άγνωστο σε εμάς, D7 DMH της κινέζικης Roewe, η οποία ανήκει στον κρατικό Όμιλο SAIC. To D7 DMH λοιπόν κέρδισε μια θέση στα Παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες, ως το plug-in υβριδικό αυτοκίνητο που κατάφερε να διανύσει τη μεγαλύτερη απόσταση με μια μόνο φόρτιση της μπαταρίας και με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ.
Συγκεκριμένα, το sedan D7 DMH που παρουσιάστηκε το 2023 στην Κίνα, κάλυψε συνολικά 2.208 χλμ. χωρίς να χρειαστεί στάση για σύνδεση σε πρίζα ή ανεφοδιασμό καυσίμου. Η τεράστια αυτή απόσταση διανύθηκε σε διάστημα τεσσάρων ημερών με το D7 DMH να περνάει από πέντε πόλεις της Κίνας.
Roewe D7 DMH: Δύσκολο εγχείρημα
Το στοίχημα της μέγιστης αυτονομίας έγινε πιο δύσκολο, καθώς δεν επιλέχτηκαν οι ιδανικές συνθήκες για το ταξίδι του D7 DMH. Οι τροχοί του πάτησαν χαλίκι, χώμα, χιόνι, πάγο και βρεγμένη άσφαλτο, ενώ βρέθηκε αντιμέτωπο με υψομετρικές διαφορές που έφταναν μέχρι τα 1.600 μέτρα και με χαμηλές θερμοκρασίες έως και -8 βαθμούς Κελσίου. Για το αδιάβλητο του αποτελέσματος σφραγίστηκε η θύρα φόρτισης και η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ ελέγχτηκε ο αριθμός πλαισίου για να εξακριβωθεί ότι πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο που ξεκίνησε την αποστολή.
Το plug-in υβριδικό σύστημα του Roewe D7 DMH αποτελείται από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 112 ίππων με θερμική απόδοση άνω του 43% και ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η συνδυαστική αυτονομία του Roewe D7 DMH ανέρχεται σε 1.400 χλμ. (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής αυτονομίας των 125 χλμ.) , επομένως κατάφερε να ξεπεράσει κατά 808 χλμ. τα επίσημα δεδομένα του κατά τη διάρκεια του εντυπωσιακού ρεκόρ. Η μέση κατανάλωση καυσίμου ήταν μόλις 2,49 λίτρα/100 χλμ.