Μερικές 10ετίες πριν, τότε μεταξύ 1980-1990, οι λάτρεις των σπορ είχαν σαν όνειρο να αποκτήσουν την πιο ισχυρή Porsche, την 4κίνητη 959.
Ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο με κινητήρα επίπεδο 6 κύλινδρο, 2.8 λίτρων, twin turbo, 444 ίππων με 500 Nm ροπής με 6τάχυτο κιβώτιο της ZF και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Αυτό το αυτοκίνητο ταξίδευε με τελική 315 χλμ./ώρα και από τα άδυτα του Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής 292 αυτοκίνητα.
Όμως η Porsche κατασκεύασε 29 ειδικές 959 S με ισχύ 515 ίππους ενώ η τελική άγγιζε τα 339 χλμ./ώρα.
Ένα από αυτές τις ελάχιστες 959 S, έχει στην ιδιοκτησία του και ο οδηγός της Formula 1 ο Νικ Χάιντφελντ.
O Nik επισκέφθηκε το τμήμα Classic της εταιρίας για να την επισκευάσει, καθώς ο συμπαθής κατά τα άλλα Νικ, «ξεχνούσε» να την κάνει καμία βόλτα ώστε να μην βρίσκεται σε συνεχή ακινησία, καθώς το κοντέρ αναγράφει μόνο 4.183 χλμ.
«Εάν ένα τόσο τεχνολογικά καινοτόμο αυτοκίνητο δεν οδηγείται τακτικά, η ζημιά είναι, δυστυχώς, αναπόφευκτη» σχολιάζει ο Ούβε Μακρούτζκι, επικεφαλής στο τμήμα Ρorsche classic, ο οποίος τονίζει ότι επιβάλλεται τουλάχιστον 100 χλμ. να γράφει το αυτοκίνητο κάθε μήνα ώστε να δουλεύουν όλα τα εξαρτήματα.
Στην περίπτωση της 959 του Νικ Χάιντφελντ, η διάγνωση αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα είχε τροποποιηθεί.
Σε συνεννόηση με τον Νικ, οι τεχνικοί επανέφεραν την ηλεκτρονική μονάδα Motronic στην αρχική της κατάσταση, ενώ επεμβάσεις ήταν απαραίτητες στο σύστημα μετάδοσης αλλά και στο πλαίσιο.
Ο Χάιντφελντ για την 959 S τόνισε ότι «το αυτοκίνητο σήμερα, δεν οδηγείται σαν ένα αυτοκίνητο 30 ετών, αλλά σαν ένα πολύ πιο σύγχρονο όχημα»…