Ο Σεμπάστιαν Λεμπ επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στο Σαφάρι Ράλι με Puma Rally1.
Ο Γάλλος, που έχει το απίστευτο ρεκόρ των 9 συνεχόμενων παγκόσμιων τίτλων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι φέτος έχει δηλώσει οτι θα πάρει μέρος επιλεκτικά σε κάποιους αγώνες.
Ήδη συμμετείχε στον πρώτο αγώνα της σεζόν το Ράλι Μόντε Κάρλο το οποίο και κέρδισε μετά από επική μάχη με τον συμπατριώτη του Οζιέ.
Στον επόμενο αγώνα που πήρε μέρος ήταν στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς το ράλι Πορτογαλίας στο οποίο δεν κατάφερε να τερματίσει. Εγκατέλειψε από μια σπάνια για αυτόν έξοδο.
Η Ford M-Sport Ford επισήμως την Παρασκευή 27 Μαΐου επιβεβαίωσε ότι ο Λέμπ θα πάρει μέρος για την βρετανική ομάδα στον έκτο γύρο του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι της FIA, το ράλι Σαφάρι.
Μάλιστα ο Λεμπ έτρεξε για πρώτη φορά στην Κένυα το 2002, 20 χρόνια πριν. Τότε οδήγησε Citroen Xsara WRC και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Λεμπ και αυτή τη φορά θα έχει στο δεξί κάθισμα του αγωνιστικού του την μαθηματικό Ιζαμπέλ Γκαλμίς. Μαζί της ξεκίνησε το 2022 και πρωτοεμφανίστηκαν σαν οδηγικό δίδυμο με Puma Rally1 στο Ράλι Μόντε Κάρλο, το οποίο και κέρδισαν.
Στη Κένυα team-mate του Λέμπ στην Ford θα είναι οι: Γκρεγκ Μπριν, Γκας Γρίνσμιθ και Αντριέν Φορμό.
«Στην Πορτογαλία είδαμε οτι είμαστε ανταγωνιστικοί με το Puma Rally1 και είναι καλό να γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο και ανταγωνιστικό στο χώμα», είπε ο Λεμπ.
«Φυσικά το Σαφάρι είναι κάτι πολύ διαφορετικό από την Πορτογαλία. Δεν γνωρίζω τον σύγχρονο σχεδιασμό του αγώνα, όμως έχω δει μερικά βίντεο από τις ειδικές διαδρομές και είναι πολύ διαφορετικά από παλιά – φαίνεται να είναι σκληρές ειδικές με πολύ μεγάλες πέτρες.
Η Κένυα είναι καταπληκτική. Νομίζω ότι είναι το ράλι από όπου έχω τις περισσότερες αναμνήσεις. Το 2002, όταν πρωτοέτρεξα εκεί το ράλι ήταν πολύ διαφορετικό.
Η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή τότε, είχε μήκος 120 χιλιόμετρα και όλοι είχαμε ένα ελικόπτερο από πάνω μας που μας ειδοποιούσε για τα άγρια ζώα που ήταν στην Eιδική Διαδρομή. Τώρα είναι πολύ διαφορετικό και μοιάζει περισσότερο με ένα τυπικό ράλι του WRC. Η διαφορά για μένα, σε σύγκριση με την Πορτογαλία, είναι ότι δεν έχω εμπειρία από αυτές τις αφρικανικές Ειδικές Διαδρομές . Είναι πάντα πολύ πιο περίπλοκο όταν οδηγείς σε ένα ράλι όπου δεν έχεις ξανακάνει τις ειδικές διαδρομές. Θα δυσκολευτώ, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που θα πάω».
Η επιβεβαίωση του Λεμπ έρχεται λίγες μόλις ημέρες αφότου ο συμπατριώτης του και οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιέν Οζιέ ανακοίνωσε τη δική του συμμετοχή στο Σαφάρι Ράλι.
Ο Οζιέ μάλιστα έχει πέρυσι κερδίσει το Σαφάρι, στην επειτειακή επιστροφή του αγώνα μετά από 19 χρόνια στο WRC. Ο Γάλλος θα οδηγήσει Yaris Ραλλυ1 για την Toyota Gazoo Racing.
Ο επικεφαλής της ομάδας M-Sport Ford, Ρίτσαρντ Μίλνερ είπε για την επιστροφή του Λέμπ και της Γκαλμίς στην ομάδα.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι, που έχουμε τον Σεμπ και την Ιζαμπέλ ξανά μαζί μας», είπε «Ο Σεμπ έχει προφανώς ένα φανταστικό ρεκόρ σε χωμάτινους αγώνες και η νίκη του στο Ράλι Μόντε Κάρλο καθώς και καλή του απόδοση, για όσο ήταν στον αγώνα, στην Πορτογαλία, μας έδειξε τι είναι ικανοί τόσο αυτός όσο και αυτό το αυτοκίνητο να κάνουν. Το Σαφάρι είναι ουσιαστικά νέος αγώνας για όλους και νομίζω οτι με τον Σεμπ στην ομάδα μπορούμε πραγματικά να δείξουμε σε όλους τι μπορεί να κάνει το Puma Rally1».
Το Ράλι Σαφάρι περιλαμβάνει 19 ειδικές διαδρομές, που καλύπτουν σχεδόν 365 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Διαβάστε ακόμα