Σχεδόν όλη την εβδομάδα μετά το Γκραν Πρι Emilia Romagna που έγινε στην πίστα της Ίμολα η Ferrari και ο Sainz κάνουν δοκιμές σε μια άλλη πίστα, εκείνη που της ανήκει στο Fiorano.
Βέβαια οι Ιταλοί δεν κάνουν κάποια παρανομία. Οι κανονισμοί απαγορεύουν τις δοκιμές με το μονοθέσιο της τρέχουσας σεζόν και των δύο προηγούμενων, έτσι η Scuderia χρησιμοποιεί την SF-71H, δηλαδή το αυτοκίνητο με το οποίο αγωνίστηκε το 2018, κάτι το οποίο δεν απαγορεύεται.
Πίσω από το τιμόνι της SF-71H στις δοκιμές που γίνονται στο Fiorano έχουν μπει τρεις οδηγοί. Εκτός του Sainz οι άλλο δύο είναι οι Callum Illott που αγωνίζεται στη Formula 2 και Mick Schumacher ο οποίος ανήκει στην ακαδημία οδηγών της Ferrari.
Θα μπορούσε να χάσει το πρωτάθλημα η Mercedes λόγω της σύγκρουσης Bottas – Russell;
Έχουμε συνηθίσει σε αυτού του είδους τις δοκιμές να βλέπουμε μόνο rookies ή οδηγούς από μικρότερες κατηγορίες, οπότε η παρουσία του Sainz προκαλεί εντύπωση. Ίσως ο Ισπανός να θέλει να μιμηθεί τον Michael Schumacher ο οποίος είχε κάνει δεύτερο σπίτι του το Fiorano, καθώς πήγαινε συνέχεια εκεί για να κάνει δοκιμές όταν αγωνιζόταν στη Ferrari.
Σκοπός των δοκιμών είναι οι τρεις οδηγοί να αποκτήσουν οδηγική εμπειρία σε πραγματικό μονοθέσιο πέρα από τον προσομοιωτή. Φυσικά το μονοθέσιο του 2018 έχει μικρή σχέση με εκείνο που βλέπουμε στις πίστες του φετινού πρωταθλήματος.
Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν κάποια κέρδη. Για τον Illott είναι περισσότερα, για τον Schumacher λιγότερα καθώς οδηγεί το αυτοκίνητο της Haas μέσα στην αγωνιστική σεζόν, ενώ για τον Sainz είναι ακόμα πιο λίγα. Για τον τελευταίο εντοπίζονται κυρίως στην εξοικείωση με τις λειτουργίες του τιμονιού (έχει ομοιότητες με το φετινό), αλλά και στο πώς συνεργάζεται με την ομάδα.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά φέτος που η Ferrari κάνει δοκιμές στο Fiorano. Η πρώτη ήταν την εβδομάδα 25 – 29 Ιανουαρίου. Τότε χρησιμοποιήθηκε το ίδιο μονοθέσιο όμως συμμετείχαν 7 οδηγοί. Οι Illott, Schumacher, Sainz όπως και τώρα, μαζί με τους Charles Leclerc, Giuliano Alesi, Robert Schwartzman και Marcus Armstrong. Ο πρώτος είναι ο team mate του Sainz στη Ferrari, ο δεύτερος είναι ο γιος του Jean Alesi που αγωνίστηκε για τη Ferrari από το 1991 μέχρι το 1995 και οι άλλοι δύο αγωνίζονται στη Formula 2.
Σίγουρα ένας λόγος που οδηγεί την ιταλική ομάδα στο να κάνει τόσο πολλές δοκιμές μέσα στη χρονιά, αν και με το μονοθέσιο του 2018, είναι ο δραματικός περιορισμός των δοκιμών εξέλιξης που φέτος μειώθηκαν μόλις σε τρεις μέρες, 26 – 28 Μαρτίου στο Μπαχρέιν και δεν προβλέπεται να γίνουν άλλες μέσα στη σεζόν.