Δείτε πως έχουν διαμορφωθεί οι βαθμολογίες του πρωταθλήματος μετά και το γκραν πρι του Μονακό. Μήπως ήρθε η ώρα για την αντεπίθεση του Σαρλ Λεκλερ;
Μπαχρέιν, Σουδική Αραβία, Αυστραλία, Ίμολα, Μαϊάμι, Ισπανία, Μονακό και τώρα Αζερμπαϊτζάν. 7 γκραν πρι έχουμε απολαύσει την εφετινή σεζόν, και πλέον το Μπακού είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τον επόμενο αγώνα του προγράμματος.
ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΕΚΛΕΡ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ DNF
Στα πρώτα τέσσερα γκραν πρι της σεζόν, Λεκλέρ και Φερστάπεν μέτρησαν από 2 νίκες έκαστος. Πρεμιέρα με νίκη για τον Μονεγάσκο στο Μπαχρέιν, σε συνδυασμό με εγκατάλειψη του Ολλανδού. Ο οδηγός της Red Bull από την άλλη, νίκησε στη Σαουδική Αραβία, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει δεύτερος. Το ίδιο σκηνικό συνεχίστηκε και στα επόμενα δύο γκραν πρι, και παρότι Λεκλέρ και Φερστάπεν είχαν ίδιες νίκες, οι δύο εγκαταλείψεις του Μαξ, τον είχαν αφήσει στη δεύτερη θέση, μακράν της πρώτης.
ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Το ξεκίνημα του Λεκλέρ στη σεζόν γέμισε ελπίδες τον κόσμο της Ferrari για ένα πρωτάθλημα μετά από 15 χρόνια. Ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι ο τελευταίος πρωταθλητής για τη Σκουντερία, το 2007, ενώ την επόμενη σεζόν οι Ιταλοί κατέκτησαν το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Ο νεαρός Μονεγάσκος μάζεψε 71 βαθμούς στα πρώτα τρία γκραν πρι αλλά έκτοτε δεν «σηκώνει κεφάλι» με τίποτα. 6η θέση στην Ιταλία, 2η στο Μαϊάμι, εγκατάλειψη στην Ισπανία και 4η θέση στο Μόντε Κάρλο. Φυσικά, αν μιλούσαμε για τον Νόρις, ή τον Ράσελ, αυτές οι επιδόσεις θα ήταν φανταστικές, αλλά όταν μιλάμε για τον νούμερο ένα υποψήφιο για το πρωτάθλημα, και αυτόν με το πιο γρήγορο μονοθέσιο, τότε κάθε άλλο παρά επιτυχημένες μοιάζουν.
Ας δούμε τη βαθμολογία των οδηγών:
Ο Μαξ Φερστάπεν έχει 125 βαθμούς, όντας στην κορυφή από το γκραν πρι της Ισπανίας, κιόλας. Ο Λεκλέρ ακολουθεί στους 116, όμως στο… παιχνίδι μπήκε πλέον και ο Πέρεζ που πλησίασε τον Μονεγάσκο στους, μόλις, 6 βαθμούς, δηλώνοντας «παρών». Η διαφορά του Σαρλ από την κορυφή είναι στους 9 βαθμούς, όμως το θέμα δεν είναι πρακτικό, πλέον.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ;
Ο Φερστάπεν και η Red Bull έχουν το μομέντουμ. Ο Ολλανδός μετά τη νίκη του Λεκλέρ στη Μελβούρνη, μέτρησε τρεις συνεχόμενες επικρατήσεις σε Ίμολα, Μαϊάμι και Βαρκελώνη, ενώ το σερί της ομάδας του συνεχίστηκε στο Μονακό, με τη νίκη του Σέρχιο Πέρεζ.
Ο Λεκλέρ πρέπει να επιστρέψει όσο το δυνατόν γρηγορότερα στις νίκες και συνάμα στην κορυφή της βαθμολογίας. Στο Μονακό δεν είχε τερματίσει ποτέ στην καριέρα του. Την Κυριακή τό έκανε, όμως ακόμα και η 4η θέση που κατέλαβε στο γκραν πρι της χώρας του, δεν του απέφερε βαθμολογικό πλεονέκτημα έναντι του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός τερμάτισε τρίτος και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή. Ως εκ τούτου, πλέον η πίεση έχει μεταφερθεί στο ψυχολογικό κομμάτι.
Ο οδηγός της Ferrari πρέπει, οπωσδήποτε να τερματίσει πάνω από τον Μαξ, στο Μπακού. Για την ακρίβεια πρέπει να κερδίσει, για την ψυχολογία του, για την ψυχική του υγεία. Και κυρίως, γιατί όποιο αποτέλεσμα υπέρ της Red Bull είναι αποτέλεσμα που δεν τον συμφέρει. Αν ο Πέρεζ κερδίσει ξανά, θα τον προσπεράσει στη βαθμολογία. Αν τη νίκη πάρει ο Φερστάπεν, ενδέχεται να φτάσει ακόμα και τους 151 βαθμούς. Και μπορεί να έχουμε μπροστά μας ένα… ολόκληρο πρωτάθλημα, όμως σίγουρα στη Ferrari δεν θέλουν να «κυνηγούν» στη βαθμολογία, ειδικά αν αυτός που «τρέχει» είναι ο Πρωταθλητής.