Στα βήματα του Σέρτζιο Μαρκιόνε, ακολουθώντας την οριζόντια αναπτυξιακή δομή που εισήγαγε ο Ιταλός μάνατζερ (έφυγε για το μεγάλο ταξίδι στις 25 Ιουλίου 2018) προχώρησε ο Ματία Μπινότο.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari μετά τα τρία ανεπιτυχή για τη Scuderia αποτελέσματα στα τρία πρώτα Γκραν Πρι της φετινής χρονιάς, έφερε νέα πρόσωπα στο προσκήνιο μέσω ενός νέους οργανογράμματος και καθηκόντων.
Έτσι ορίζει έναν υπεύθυνο σε κάθε τμήμα που θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί, αλλά που παραμένουν ακόμα πολύ μακριά.
Ο νέος ισχυρός άνδρας είναι ο Ενρίκο Καρντίλε, μέχρι πρότινος επικεφαλής της αεροδυναμικής και του σχεδιασμού των οχημάτων έχοντας μαθητεύσει δίπλα στον Ρόρι Μπερν, έναν από τους κορυφαίους αεροδυναμιστές που έχουν περάσει στη Formula 1. Θα έχει άμεση επαφή με τον Σιμόνε Ρέστα (πλαίσιο), Ενρίκο Γκουαλτιέρ (κινητήρες) και τον Λωράν Μίκιες (επικεφαλής δραστηριοτήτων στην πίστα).
Σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα ο Ματία Μπινότο τόνισε «όπως είχαμε σχεδιάσει το τελευταίο διάστημα, θέλαμε να παρέμβουμε στην οργανωτική δομή του τεχνικού τομέα προκειμένου να κάνουμε τη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης, απόδοσης του μονοθεσίου γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική, προσδιορίζοντας με ένα πιο σαφή τρόπο τις όλες τις διαδικασίες και κάνοντας ακόμα πιο σαφέστερες τις ευθύνες».
Καλές όλες αυτές οι αλλαγές, το θέμα όμως είναι ένα. Εάν η Ferrari θα επιστρέψει στη σφαίρα ως πρωταγωνίστρια, γιατί εκεί είναι η θέση της, εκεί ανήκει, μόνο στους πρωταγωνιστές, καθώς η εικόνα που έχει παρουσιάσει στα τελευταία Γκραν Πρι δεν είναι αντάξια της ιστορία της.