Ήταν το 2017 όταν η Seat πρόσθεσε στη γκάμα των crossover της το μικρότερο μοντέλο, το δημοφιλές Arona.
Μετά από μια καριέρα περίπου τεσσάρων ετών η ισπανική εταιρεία αποφάσισε ότι το Arona πρέπει να ανανεωθεί, ώστε να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον γύρω από το όνομα του. Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο και σε ποιους τομείς άλλαξε.
Ξεκινάμε με την όψη του, όπου εντοπίζουμε τη μεγαλύτερη γρίλια της μάσκας, τα τριγωνικά Led φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς, την πιο δυναμική σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους ψηλότερα τοποθετημένους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης και την αλουμινένια ποδιά που προσδίδει μια πιο περιπετειώδη αμφίεση.
Στο πίσω τμήμα τώρα, ελαφρώς τροποποιημένα είναι τα Led φωτιστικά σώματα, στο κέντρο του προφυλακτήρα υπάρχει ένα αλουμινένιο ένθετο, ενώ το όνομα Arona αναγράφεται χαμηλά στο κέντρο του πορτμπαγκάζ με καλλιγραφικά πλέον γράμματα.
Παράλληλα το Arona απέκτησε όμορφες ζάντες 17 και 18 ιντσών νέας σχεδίασης. Στην παλέτα του αμαξώματος υπάρχουν συνολικά δέκα αποχρώσεις, εκ των οποίων οι “Sapphire Blue”, “Asphalt Blue” και “Dark Camouflage” είναι καινούργιες, ενώ μπορούν να σχηματίσουν διχρωμία με την οροφή (μαύρο, γκρι, λευκό χρώμα).
Το εσωτερικό τώρα του ανανεωμένου Seat Arona είναι τεχνολογικά αναβαθμισμένο, αφού για πρώτη φορά διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών. Η λεπτή κεντρική οθόνη αφής βρίσκεται ψηλότερα, έχει σχήμα tablet, είναι στάνταρ 8,25 ιντσών και προαιρετικά 9,2 ιντσών.
Εποχές…ΠΑΣΟΚ από την Seat! Δίνει bonus 400 ευρώ στους εργαζόμενους παρότι δεν είχε κέρδη
Ελαφρώς διαφοροποιημένη είναι η κεντρική κονσόλα και η βάση της. Οι ακριανοί αεραγωγοί έχουν πλέον στρογγυλό σχήμα, ενώ το περίγραμμα τους μπορεί να είναι ασορτί με το χρωματικό διακοσμητικό ένθετο που υπάρχει κατά μήκος του ταμπλό και στα πάνελ των εμπρός θυρών.
Η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που προαναφέραμε, το νέο τιμόνι με επίπεδη κάτω βάση και το ταμπλό που χωρίζεται σε δυο επίπεδα θυμίζουν έντονα το εσωτερικό του νέου Leon.
Η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει το Travel Assist, το οποίο μαζί με το Lane Assist και το Adaptive Cruise Control φέρνουν τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης.
Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του ανανεωμένου Arona είναι οι SE, SE Technology, FR, FR Sport, Xperience και Xperience Lux με την τελευταία να αντικαθιστά την Xcellence.
Ίδιοι παραμένουν οι κινητήρες του Arona. Ο turbo τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TSI του 1.0 λίτρου παράγει 95 ίππους και 175 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Στην ισχυρότερη έκδοση του αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Στην κορυφή της ιεραρχίας παραμένει ο turbo τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής.