Η Ferrari του Charles Leclerc πέρασε από τους απαραίτητους ελέγχους και όπως αποδείχθηκε, η εγκατάλειψη προκλήθηκε από αστοχίες του Turbo και της μονάδας MGU-H.
Όταν στον 28ο γύρο του γκραν πρι της Καταλονίας ο κινητήρας του Charles Leclerc παρέδωσε πνεύμα και τον οδήγησε στο πρώτο του DNF για εφέτος, όλοι θεώρησαν πως προέκυψε θέμα με το Turbo. Τουλάχιστον έτσι ακούστηκε από τον φυσικό ήχο της on-board κάμερας του Μονεγάσκου.
Η Ferrari ολοκλήρωσε την ανάλυση των μονάδων ισχύος που στάλθηκαν επειγόντως στο Μαρανέλο ώστε προσδιορίσει ποια ήταν η αιτία που ανάγκασε τον Charles Leclerc να εγκαταλείψει ενώ ήταν σταθερά επικεφαλής, και εν μέρει οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν.
Οι μηχανικοί, με επικεφαλής τον Enrico Gualtieri βρήκαν τις απαντήσεις που έψαχναν. «Μετά από εξέταση της μονάδος ισχύος του μονοθεσίου του Leclerc, διαπιστώσαμε ότι το turbo και το MGU-H έχουν υποστεί ζημιά και δεν μπορούν να επισκευαστούν».
«Ωστόσο, αφού διερευνήσαμε πλήρως την αστοχία και την αιτία της, είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι η αστοχία δεν προέκυψε λόγω σφάλματος σχεδιασμού ή προβλήματος αξιοπιστίας αυτών των δύο εξαρτημάτων ή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου της μονάδος ισχύος.»
Επομένως, η δήλωση της Ferrari υποδηλώνει ότι το πρόβλημα μπορεί να προκλήθηκε από εξωτερικές συνθήκες ή από τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα δύο εξαρτήματα.
«ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ»
Ο κινητήρας που χρησιμοποίησε ο Leclerc στην Ισπανία ήταν ο δεύτερος της σεζόν. Για το επερχόμενο γκραν πρι του Monaco, η Scuderia θα πρέπει να εγκρίνει μια νέα μονάδα MGU-H και ένα νέο turbo, εκτός εάν αποφασιστεί να επαναχρησιμοποιηθούν τα εξαρτήματα του πρώτου κινητήρα της σεζόν.
Ο Mattia Binotto, ωστόσο, γνωρίζει ότι θα είναι δύσκολο για τη Ferrari να τελειώσει τη σεζόν με μόνο τρεις μονάδες ισχύος.
«Οι τρεις μονάδες ισχύος είναι πολύ λίγες για να διαχειριστείς μέσα σε μια σεζόν. Η Mercedes το επιβεβαίωσε πέρυσι, όπως και η Honda. Πιστεύω ότι η Mercedes έχει φτάσει να χρησιμοποιεί έως και έξι. Είναι αλήθεια ότι πέρυσι είχαμε χρησιμοποιήσει μόνο τρεις, αλλά κάναμε άλλο πρωτάθλημα. Δεν θα είναι περίεργο αν φτάσουμε στις τέσσερις μονάδες ισχύος, δεδομένου πως άλλοι έφτασαν τις έξι, πέρυσι.»