Οι μεγάλες πόλεις γίνονται όλο και πιο ασφυκτικές με το μποτιλιάρισμα και την εξεύρεση θέση στάθμευσης να αποτελούν πραγματικό εφιάλτη.
Για το λόγους αυτούς η Seat αποφάσισε να προσφέρει τις δικές της λύσεις μικρο-κινητικότητας, λανσάροντας το πρώτο ηλεκτρικό της σκούτερ στην ιστορία των 70 ετών της, καθώς επίσης και ένα νέο ηλεκτρικό πατίνι. Αμφότερα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, κάτι ιδιαίτερα σημαντικά για τις πόλεις που «πνίγονται» από το καυσαέριο.
Ας δούμε πρώτο το ηλεκτρικό σκούτερ της ισπανικής εταιρείας το νέο MÓ eScooter 125. Διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση, ενώ στην παλέτα του υπάρχουν οι τρεις ματ αποχρώσεις: “Daring Red”, “Dark Aluminium” και “Oxygen White”. Έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 7 kW ενσωματωμένο στον πίσω τροχό, απόδοσης 14.8 ίππων, το οποίο ισοδυναμεί με ένα θερμικό κινητήρα μοτοσυκλέτας 125 κ.εκ.
Παράγει στιγμιαία ροπή 240 Nm, η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 95 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει από 0-50 χλμ./ώρα εντός 3,9 δευτ. Με μια μόνο φόρτιση η μπαταρία του, ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5,6 kWh, υπόσχεται αυτονομία 125 χλμ. Σημειώνεται ότι η μπαταρία είναι αποσπωμένη και μπορεί να φορτιστεί από οικιακό ρεύμα, αλλά και από δημόσιο σταθμό φόρτισης.
Η πορεία της φόρτισης μπορεί να παρακολουθείται εξ αποστάσεως μέσω εφαρμογής για smartphones. Κάτω από τη σέλα του υπάρχει χώρος για δυο κράνη, ενώ προσφέρει δυο θύρες USB για τη φόρτιση του smartphone σας εν κινήσει.
Ο αναβάτης επιλέγει ανάμεσα στα προγράμματα οδήγησης City, Sport και Eco, ενώ το MÓ eScooter 125 διαθέτει και όπισθεν κάνοντας τους ελιγμούς στην πόλη ακόμα πιο εύκολους.
Σειρά τώρα έχει το ηλεκτρικό πατίνι της Seat, το νέο eKickScooter 65, αποκλειστικά διαθέσιμο στο ματ χρώμα “Daring Red”. Χρησιμοποιεί μπαταρία χωρητικότητας 551Wh, η οποία φορτίζει πλήρως εντός 6 ωρών και προσφέρει αυτονομία 65 χλμ. Έχει ονομαστική ισχύ 350 W και μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 20 χλμ./ώρα.
Το ηλεκτρικό πατίνι MÓ eScooter 125 τα καταφέρνει σε δρόμους με κλίση έως και 20 μοίρες, ενώ προσφέρει τα τρία προγράμματα οδήγησης Eco, Drive και Sport. Το επίπεδο της ασφάλεια αυξάνουν τα εμπρός και πίσω φώτα, το φως φρένων και το πλευρικό/οπίσθιο φλας, ενώ το μπροστινό ηλεκτρονικό φρένο και το πίσω ταμπούρο φροντίζουν για την πέδηση του.
Στη γκάμα της Seat υπάρχει ακόμα ένα ηλεκτρικό πατίνι, το MÓ eKickScooter 25, με μικρότερη αυτονομία 25 χλμ./ώρα, αλλά μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα 25 χλμ./ώρα.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.