Ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν το μέλλον της Seat ξεκίνησε να μοιάζει αβέβαιο, μετά από μια δήλωση που έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen.
Ο Τόμας Σέφερ λοιπόν είχε πει τότε ότι η Seat στο μέλλον (χωρίς να δίνει χρονικό ορίζοντα) θα σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα και θα αποκτήσει ένα διαφορετικό ρόλο. Παράλληλα είχε επισημάνει ότι το μέλλον της Seat είναι η Cupra. Οι φήμες ανέφεραν ότι η Seat ίσως μετατραπεί σε εταιρεία οχημάτων μικροκινητικότητας.
Ωστόσο η «ανατροπή» ήρθε από τα χείλια του Μάρκους Γκόσεν, ο οποίος είναι επικεφαλής των εμπορικών σημάτων Seat και Cupra στη Βρετανία. Η είδηση που έδωσε ο Γκόσεν είναι ότι η Seat ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο, το οποίο αναμένεται εντός των επόμενων πέντε ετών. Συμπλήρωσε ακόμα: «Εργαζόμαστε σκληρά για να έχουμε τη σωστή βάση για την γκάμα του Volkswagen Group, και αυτό θα συμβεί μέσω της Seat SA στην Ισπανία».
Εκτιμάται ότι η Seat θα αναπτύξει ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα βασιστεί στο επερχόμενο Volkswagen ID.1 (αναμένεται το 2026), από το οποίο θα είναι φτηνότερο (κάτω από 20.000 ευρώ), ώστε να καταστεί η entry level μάρκα του Ομίλου.
Υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό ότι το αστικών προδιαγραφών Cupra Raval που θα έρθει το 2025 θα βασιστεί στην πλατφόρμα Small MEB του Ομίλου Volkswagen και στο μεγαλύτερο ID.2. H Seat προς το παρόν «τρέχει» τις αναβαθμίσεις των υφιστάμενων μοντέλων της, με το ανανεωμένο Leon να ετοιμάζεται, «πατώντας» στο φρεσκαρισμένο Volkswagen Golf που θα αποκαλυφτεί σε λίγες μέρες. Πρόσφατα η Seat μας σύστησε μια νέα επετειακή έκδοση του Ibiza με αφορμή τα 40α του γενέθλια.