Ήταν το 2017 όταν η Seat απέκτησε το μικρότερο μέλος στην υφιστάμενη γκάμα με τα SUV της.
Ο λόγος για το δημοφιλές Arona, το οποίο πλέον έχει καταστεί βασικός εμπορικός πυλώνας της ισπανικής εταιρείας. Η σχεδίαση, ανάπτυξη και εξέλιξη του πραγματοποιήθηκε στην «καρδιά» της Seat, στο κεντρικό της εργοστάσιο Μαρτορέλ, το οποίο βρίσκεται λίγο έξω από τη Βαρκελώνη.
Παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς η Seat διαπίστωσε ότι το κοινό στρέφεται περισσότερο προς τα αυτόματα κιβώτια και για το λόγο αυτό αποφάσισε να επέμβει σχετικά στη γκάμα του Arona.
Σύμφωνα λοιπόν με τη Seat η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του Arona, η οποία τροφοδοτείται από το γνωστό τετρακύλινδρο μοτέρ 1.5 TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, πλέον δε θα συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, το οποίο διακρίνεται για τις άμεσες και ομαλές εναλλαγές που εκτελεί. Έτσι εξασφαλίζεται μια πιο άνετη και ξεκούραστη εμπειρία οδήγησης.
Η ισχύς του βενζινοκινητήρα παραμένει στους 150 ίππους και η ροπή στα 250 Nm. Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02 διαμορφώνονται στα 6,0-6,7 λίτρα/100 χλμ. και 137-152 γρ./χλμ. C02 αντίστοιχα. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύξει το Arona με τον 1.5 TSI βενζινοκινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο DSG φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.