Η SEAT αποφάσισε να μεγαλώσει την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων για το Ibiza, με την προσθήκη ενός νέου συνόλου. Μάλιστα, το νέο σύνολο θα είναι το ισχυρότερο διαθέσιμο.
Πρόκειται για τον γνώριμο κινητήρα 1.5 λίτρων του Volkswagen Group, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο θα συνδυάζεται, η μοναδική επιλογή είναι το αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη, με εφτά σχέσεις.
Με τον παραπάνω συνδυασμό το Ibiza αποκτά καλύτερες επιδόσεις. Συγκεκριμένα, πλέον ο χρόνος που απαιτείται για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα “πέφτει” στα 8.2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα “ανεβαίνει” στα 219 χλμ./ώρα.
Κοιτάζοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοινώνει ότι το Ibiza με το σύνολο των 1.5 λίτρων χρειάζεται 5.6 – 6.4 λίτρα βενζίνης για να καλύψει 100 χλμ. Την ίδια στιγμή, το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) που εκπέμπει είναι 128 – 147 γρ./χλμ.
Μέχρι πρότινος η γκάμα κινητήρων του Ibiza περιελάμβανε τρεις επιλογές βενζίνης, μία φυσικού αερίου και μία πετρελαίου. Οι τρεις βενζινοκινητήρες είναι στο 1.0 λίτρο και αποδίδουν 80, 95 και 115 ίππους. Το μοτέρ που καταναλώνει φυσικό αέριο έχει τον ίδιο κυβισμό και αποδίδει 90 ίππους. Όσο για την πετρελαιοκίνητη επιλογή, είναι στα 1.6 λίτρα και αποδίδει 95 ίππους.
Μία ακόμα αλλαγή με την προσθήκη του κινητήρα των 150 ίππων, είναι ότι το DSG Κιβώτιο μπορούσε να συνδυαστεί μέχρι τώρα μόνο με το μοτέρ των 115 ίππων. Οπότε, πλέον όσοι θέλουν το Ibiza αυτόματο έχουν περισσότερες επιλογές.
Από το 1984 που το όνομα Ibiza μπήκε στη λίστα της SEAT για πρώτη φορά, το ισπανικό μοντέλο έχει πουλήσει 5.9 εκατομμύρια μονάδες. Η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς ξεκίνησε το 2017 στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μαρτορέλ, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη, στην Ισπανία. Από εκείνη τη γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα Ibiza μέχρι και σήμερα.