Στα μέσα του 2020 η Seat αποκάλυψε το νέο Leon, το οποίο έχει πίσω του μια μεγάλη ιστορία είκοσι ετών.
Πόσο καλά όμως γνωρίζετε την υφιστάμενη, τέταρτη γενιά, του δημοφιλούς ισπανικού μικρομεσαίου μοντέλου; Η Seat σας προκαλεί να το διαπιστώστε μέσα από ένα κουίζ, το οποίο μπορείτε να βρείτε πατώντας εδώ.
Το εν λόγω κουίζ περιλαμβάνει συνολικά επτά ερωτήσεις. Ποιες είναι αυτές;
1) Πόσους κινητήρες προσφέρει το νέο Leon;
2) Το πρώτο Seat που ξεπερνούσε σε ισχύ τους 150 ίππους ήταν η πρώτη γενιά του Leon. Πόσους ίππους απέδιδε;
3) Ποιες ήταν οι δυο διαδοχικές χρονιές που το Leon κέρδισε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC);
4) Πόσα λίτρα προσφέρει ο χώρος αποσκευών του νέου Leon Sportstourer;
5) Πόσα χλμ. αυτονομίας αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει το νέο plug-in υβριδικό Leon e-hybrid;
6) Πόση είναι η συνδυαστική ισχύ του νέου plug-in υβριδικού Leon e-hybrid;
7) Πόσες ώρες εργασίας απαιτήθηκαν για την ανάπτυξη των φωτιστικών σωμάτων του νέου Leon;
Στο τέλος του κουίζ θα δείτε το προσωπικό σας σκορ, ενώ η Seat σας προτείνει να δημοσιεύσετε το αποτέλεσμα στο Twitter χρησιμοποιώντας το hashtag #SEATLeónQuiz. Το motori.gr σας έχει δώσει όλες τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα μέσα από τα άρθρα μας.
Seat Leon: Τρεις μύθοι για τα plug-in υβριδικά μοντέλα (video)
Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι το νέο Leon έχει αποσπάσει τον επίζηλο τίτλο “Best Buy Car of Europe 2021” από τον ανεξάρτητο δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest. Πρόκειται για το πιο προηγμένο τεχνολογικά, αλλά και πλήρως συνδεδεμένο, μοντέλο της Seat.
Στην ελληνική αγορά η αρχική τιμή του διαμορφώνεται στα 18.190 ευρώ, έχοντας κάτω από το εμπρός καπό τον τρικύλινδρο «χιλιάρη» βενζινοκινητήρα EcoTSI των 110 ίππων. Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του υπάρχει επίσης ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 130 ή 150 ίππων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων το «παρών» δίνει ο δίλιτρος ΤDI με 115 ή 150 ίππους.
Η νέα ήπια υβριδική έκδοση eTSI συνδυάζει το βενζινοκινητήρα 1.0 TSI των 110 ίππων ή το βενζινοκινητήρα 1.5 TSI των 150 ίππων με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, με γεννήτρια 48V και μπαταρία ιόντων λιθίου. Όσο για την plug-in υβριδική έκδοση; Μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή μας πατώντας εδώ.