Τους τίτλους τέλους γράφει η Seat για το Tarraco, το οποίο αποτελούσε τη ναυαρχίδα στη γκάμα με τα SUV της.
Όπως λοιπόν επιβεβαιώθηκε από την ισπανική εταιρεία, το κεφάλαιο του Tarraco θα κλείσει οριστικά, καθώς δε θα υπάρξει διάδοχός του. Υπενθυμίζουμε ότι το Tarraco ξεκίνησε τη σύντομη καριέρα του το 2018, ενώ ήταν το πρώτο μοντέλο της Seat που απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες η παραγωγή του Tarraco θα ολοκληρωθεί μετά από έξι χρόνια εντός του δεύτερου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, ώστε να ανοίξει «χώρο» στο επερχόμενο Cupra Terramar, το οποίο θα καλύψει το κενό στην κατηγορία.
Τι γνωρίζουμε για το Cupra Terramar
Γνωρίζουμε ότι το Terramar θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο της Cupra που θα τροφοδοτείται από κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο θα είναι εξηλεκτρισμένο. Η παραγωγή του Terramar θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στην πόλη Γκιόρ της Ουγγαρίας. To μήκος του θα είναι περίπου 4,5 μέτρα, ενώ θα ανεγερθεί σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας MQB.
Στη γκάμα του θα υπάρχουν εκδόσεις με ήπιο υβριδικό, αλλά και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χλμ.), ενώ σε σύγκριση με το απερχόμενο Tarraco θα έχει πιο σπορ χαρακτήρα και νέες τεχνολογίες.
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον του Tarraco είχαν αρχίσει από τον περασμένο Μάρτιο, όταν η Seat είναι ανακοινώσει ότι θα ανανεώσει τα Arona, Ibiza, Leon και Ateca, χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά στο Tarraco. Ένας ακόμα λόγος που οδήγησε στην απόφαση να καταργηθεί το Tarraco είναι η «κόπωση» που εμφάνισε στις πωλήσεις του, καθώς από τις 29.615 πωλήσεις που πέτυχε αρχικά το 2019 έπεσε στις 12.872 πωλήσεις το 2022.