Η αγωνιστική σεζόν του 2021 στη Formula 1 θα βρει τον Σεμπάστιαν Φετελ να αγωνίζεται με τα χρώματα της Aston Martin, όπως θα ονομάζεται η ομάδα της Racing Point από την επόμενη χρονιά.
Μετά από μήνες όπου η μία φήμη διαδεχόταν την άλλη, η βρετανική ομάδα επιβεβαίωσε τη μεταγραφή του Γερμανού. Όπως είναι λογικό, ο Φέτελ θα πάρει τη θέση του Πέρες, καθώς ο Λανς Στρολ είναι γιος του ιδιοκτήτη τη ομάδας, Λόρενς Στρολ.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Racing Point, το συμβόλαιο του Φέτελ είναι πολυετές, αν και δεν έγινε ξεκάθαρο για πόσα χρόνια έχουν υπογράψει οι δύο πλευρές.
Ο Πέρες είχε υπογράψει πέρυσι τριετή επέκταση του συμβολαίου του. Δηλαδή για τις χρονιές 2020, 2021 και 2022. Μάλιστα, σε αυτό υπήρχε όρος που έλεγε ότι αν η Racing Point ήθελε να διακόψει τη συνεργασία της με τον οδηγό, μπορούσε να το κάνει μέχρι τις 31 Ιουλίου. Έτσι, όταν αυτή η ημερομηνία πέρασε, φάνηκε ότι ο Μεξικανός θα κρατούσε τη θέση του. Τελικά, παρά τον όρο του συμβολαίου, ο Πέρες συμφώνησε να αποχωρήσει από τη Racing Point στο τέλος της σεζόν.
Ο ερχομός του Φέτελ στην ομάδα, την πρώτη της χρονιά με τη νέα ονομασία, δείχνει ότι ο Λόρενς Στρολ αντιμετωπίζει σοβαρά το όλο project και δε θέλει να είναι ένας ακόμα ιδιοκτήτης ο οποίος βρέθηκε στο χώρο της Formula 1 για μερικές σεζόν και μετά χάθηκε.
Ο επικεφαλής της Racing Point, Ότμαρ Σζαφνάουερ, δήλωσε ότι ο Φέτελ έχει αποδείξει με τα πρωταθλήματα αλλά και τη συνολική του παρουσία στη Formula 1, ότι πρόκειται για έναν οδηγό – νικητή. Έτσι, θεωρεί ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο ώστε η ομάδα να ανέβει ακόμα περισσότερο στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας, δύο θέσεις πιο ψηλά από τη Ferrari.
Όσο για τον Γερμανό, είπε ότι είναι ενθουσιασμένος που μπορεί επιτέλους να μοιραστεί αυτά τα νέα (μήπως αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία είχε κλείσει εδώ και καιρό, αλλά τώρα έγινε η επίσημη ανακοίνωση;). Ακόμα, συμπλήρωσε ότι τα αποτελέσματα της ομάδας τον έχουν εντυπωσιάσει και πιστεύει ότι η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί.
Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προκύπτει από τη μετακίνηση του Φέτελ στη Racing Point – Aston Martin, είναι ότι θα έχει αγωνιστεί χρησιμοποιώντας κινητήρες των τριών από τους τέσσερις προμηθευτές που δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή στο άθλημα. Όταν ήταν στη Red Bull έτρεχε με κινητήρα Renault, στην Toro Rosso και στη Ferrari χρησιμοποίησε τα ιταλικά μοτέρ, ενώ από το 2021 στην πλάτη του θα υπάρχει εκείνο της Mercedes. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Honda. Όσο για το ντεμπούτο του, έγινε με την BMW-Sauber, οπότε μόνο για έναν αγώνα, κινούνταν απο τον κινητήρα που κατασκευαζόταν στο Μόναχο.
Με την ανακοίνωση της μεταγραφής του Φέτελ βρήκε απάντηση ένα μεγάλο ερωτηματικό, εκείνο που αφορούσε το μέλλον του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς δεν είχε απαντήσει ούτε αν ήθελε να συνεχίσει σε άλλη ομάδα ή να αποχωρήσει από το άθλημα.
Βέβαια, γεννάται ένα νέο ερώτημα. Τι θα κάνει ο Πέρες;
Ο Μεξικανός έχει αποδείξει ότι είναι ένας γρήγορος οδηγός, ο οποίος όταν υπάρχουν ανατροπές και απρόοπτα μπορεί να τα εκμεταλλευτεί τις συνθήκες, ώστε να ανέβει στο βάθρο. Επιπλέον, είναι ο άνθρωπος στον οποίο οφείλεται η διάσωση της ομάδας. Από εκείνον ξεκίνησαν το 2018 οι διαδικασίες ώστε να απομακρυνθεί ο Βιτζάι Μαλία από την κορυφή της Force India. Στη συνέχεια αγοράστηκε από τον Λόρενς Στρολ και δέχτηκε δύο μετονομασίες. Αρχικά λεγόταν Racing Point Force India για λίγους μήνες, καταλήγοντας αργότερα στο σκέτο Racing Point.
Άραγε θα καταφέρει ο Πέρες να συνεχίσει την καριέρα του στη Formula 1; Θα τολμήσουμε μία πρόβλεψη λέγοντας ότι αν τα καταφέρει, θα το κάνει με τα χρώματα της Haas.
Συμφωνείτε;