To ημερολόγιο έδειχνε 15 Ιουλίου του 1922 όταν πραγματοποίησε το αγωνιστικό της ντεμπούτο η εμβληματική Aston Martin TT1.
Στον αγώνα 60 γύρων και 800 χλμ. του Στρασβούργου η Aston Martin τότε έδωσε το «παρών» με δυο συμμετοχές, καθώς έτρεξε η TT1 και η TT2. Έναν αιώνα αργότερα, πίσω από το τιμόνι της ιστορικής TT1 βρέθηκε ο σημερινός πιλότος της Aston Martin Racing στη Formula 1, Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε ένα εορταστικό γύρο στην πίστα Paul Ricard με αφορμή την επέτειο της ΤΤ1 ενόψει του Γκραν Πρι της Γαλλίας το Σαββατοκύριακο.
Το μονοθέσιο AMR22 του Φέτελ στον ερχόμενο αγώνα τιμητικά θα έχει στις πλευρικές του επιφάνειες το αρχικό λογότυπο της Aston Martin από το 1913. Ο Γερμανός πιλότος δήλωσε ενθουσιασμένος: «Ήταν απίστευτη τιμή να οδηγήσω αυτό το αυτοκίνητο, ακριβώς 100 χρόνια μετά από την τελευταία φορά που έφτασε στη γραμμή εκκίνησης στο Γκραν Πρι της Γαλλίας».
Οι ΤΤ1 και ΤΤ2 κατασκευάστηκαν από τον ιδρυτή της Aston Martin, Lionel Martin, μετά από παραγγελία του πλούσιου νεαρού οδηγού αγώνων Count Louis Zborowski, ο οποίος μάλιστα επένδυσε 10.000 λίρες για την κατασκευή και την ανάπτυξη ενός εξ ολοκλήρου νέου τετρακύλινδρου κινητήρα. Ο ίδιος οδήγησε την TT1 στο Γκραν Πρι της Γαλλίας το μακρινό 1922.
Ο κινητήρας ήταν 1.486 κ.εκ. και απέδιδε 56 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. , ενώ η TT1 ζύγιζε μόνο 750 κιλά, δηλαδή περίπου 45 κιλά λιγότερο από τη σύγχρονη AMR22. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 137 χλμ./ώρα.
Η ΤΤ1 είχε δυο καθίσματα, ένα για τον οδηγό και ένα για τον μηχανικό, αποστολή του οποίου ήταν να πιέζει το ρεζερβουάρ καυσίμου με μια χειροκίνητη αντλία και να βοηθάει στην επίλυση τυχόν προβλημάτων κατά τη διάρκεια του αγώνα.