Για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Οζιέ, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δεν είχε την κατάληξη που θα ήθελε οδηγώντας το Toyota Yaris Rally1.
Τερμάτισε τον ελληνικό αγώνα στη 10η θέση ενώ εάν δεν είχε τα 2 λεπτά ποινής θα φιγουράριζε στην 8η θέση.
Με τα αν και τα θα δεν γίνεται όμως το γλυκό…
Οζιέ: Δεν κατάφερε να διπλασιάσει τις νίκες του
Τι συνέβη λοιπόν στον Γάλλο με συνοδηγό τον συμπατριώτη του τον Λαντέ οδηγώντας το Toyota Yaris Rally1 στο εορταστικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
O Γάλλος προηγείτο μέχρι και την προτελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους , αυτό του Σαββάτου, κατά 12,4 δευτ. του Ροβάνπερα.
Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου, το «Ελευθεροχώρι» μήκους 18,02 χλμ. η πίσω δεξιά ανάρτηση του Toyota Yaris Rally1 καταρρέει.
Μάλιστα το πλήρωμα νομίζοντας ότι είχε κλατάρισμα, σταματάει να το αλλάξει, σηκώνει με τον γρύλο το αυτοκίνητο, παρατηρούν ότι έχει σπάσει η ανάρτηση, το κατεβάζουν και ξεκινούν.
Ουδείς ξεφεύγει από τις κάμερες του WRC
Όμως οι κάμερες εντοπίζουν ότι ο Οζιέ δεν έχει δέσει όπως ορίζουν οι κανονισμοί τις ζώνες ασφαλείας και δέχεται ποινή άλλα 2 λεπτά.
Οι αγωνοδίκες δίνουν χρόνο στον Οζιέ 10 λεπτά για την τελευταία Ειδική Διαδρομή, παρά το γεγονός ότι την είχε ολοκληρώσει , αλλά δεν έφτασε ποτέ στο service-park στη Λαμία καθώς το αυτοκίνητο σταμάτησε στην Εθνική Οδό.
Αυτή η εξέλιξη τον άφησε κάπως αδιάφορο για τη συνέχεια καθώς βάση των χρόνων που σημείωσε στις τρεις Ειδικές Διαδρομές του τελευταίου σκέλους, 6ος, 6ος, και 7ος στη power-stage, οδήγησε μάλλον για να «διεκπεραιώσει».
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί παρελθόν λοιπόν για τον Οζιέ που το έχει κερδίσει μόνο μια φορά, το 2011 με τον Ινγκρασιά και Citroen DS3 WRC.
H συνέχεια για τον Γάλλο θα είναι μάλλον ο ασφάλτινος προτελευταίος γύρος, το τριεθνές, σε Γερμανία, Αυστρία, Τσεχία, 26-29 Οκτωβρίου.
Θα είναι άραγε ο τελευταίος αγώνας με Toyota Yaris Rally1 για τον Οζιέ, καθώς υπάρχει το έντονο φλερτ της Hyundai με τον Γάλλο…