Και όμως ο Sebastien Ogier, που κατά το παρελθόν ήταν καυστικός για την αξιοπιστία των ελαστικών Pirelli, στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης έδωσε τα εύσημα στον ιταλικό κολοσσό.
Συγκεκριμένα ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC τόνισε τα εξής κατά τη διάρκεια του ράλι Κεντρικής Ευρώπης.
Ένας αγώνας που ακόμα και χωρίς βροχή πρόσφερε μια επιφάνεια με πολύ περίπλοκες συνθήκες, από την υγρασία της νύχτας μέχρι την ομίχλη και τα πολλά φύλλα στους δρόμους λόγω του φθινοπώρου, ο Ogier ο οποίος χαρακτηρίζεται ως τελειομανής επαίνεσε την Pirelli και την εξέλιξη που έχει γίνει στα ελαστικά τα τελευταία χρόνια.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπήρξαν πολλές ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους προς όλους τους οδηγούς για τις συνθήκες των ειδικών διαδρομών που ήταν ιδιαίτερα δύσκολες με την παρουσία ομίχλης. που συνετέλεσε στην απόθεση αρκετής υγρασίας στην άσφαλτο, κάνοντας το κράτημα πολύ επισφαλές.
Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εξέπληξε τους πάντες ανάμεσα στις συνεντεύξεις του αυτή τη φορά επαινώντας τα ελαστικά Pirelli. «Με τέτοιου είδους πολύ δύσκολες συνθήκες, η Pirelli πρέπει να πιστωθεί για τη δουλειά που έγινε, τα ελαστικά απέδωσαν πολύ καλά όσον αφορά τη φθορά και τις επιδόσεις. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, αλλά αυτά τα αποτελέσματα δεν μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να έχω κορυφαίους μηχανικούς και ελαστικά.
Στο παρελθόν ήμουν μερικές φορές ιδιαίτερα επικριτικός, αλλά εδώ και αρκετούς αγώνες τα ελαστικά λειτουργούν πολύ καλά και είναι σωστό να το υπογραμμίσουμε αυτό. Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και είναι κρίμα που πρέπει να σταματήσουν στο τέλος της χρονιάς, γιατί σήμερα έχουμε πολύ καλά προϊόντα και τώρα θα πρέπει να προχωρήσουμε με μια άλλη μάρκα».
Να θυμίσουμε ότι η Pirelli ανέλαβε την αποκλειστική προμήθεια ελαστικών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι το 2021 όπου χρονιά με χρονιά οι κανονισμοί άλλαζαν, και η Pirelli συνέχιζε να διαθέτει τα ελαστικά της.
Για να περάσουμε από τα WRC Plus το 2022 στα Rally1 με την υβριδική τεχνολογία. Τα αυτοκίνητα ζύγιζαν 120 κιλά επιπλέον, με διαφορετική κατανομή βάρους και κατανομή ισχύος.
Μέχρι τότε αναπτύχθηκε ένα σύνολο παραμέτρων που άλλαξαν σημαντικά τη συμπεριφορά και τη λειτουργία των ελαστικών. Ο στόχος ήταν πάντα τα ελαστικά να αντέχουν στις καταπονήσεις, χωρίς να «τιμωρούνται» οι επιδόσεις.
Αυτό αναπόφευκτα χρειάστηκε χρόνο και τη στιγμή της μεγαλύτερης προσπάθειας, ήρθε το κλείσιμο των συνόρων λόγω της παγκόσμιας πανδημίας κάτι που εμπόδισε τα πάντα.
Η Pirelli όμως αναλύοντας τα δεδομένα και με τον Mikkelsen οδηγό-δοκιμαστή ξεπέρασε τις όποιες αμφισβητήσεις και οι χθεσινές διαμάχες (από τον Ogier κυρίως) είναι πλέον ανάμνηση, χωρίς να ξεχνάμε το πως αντέχουν τα ελαστικά στα «βασανιστήρια» που τους ασκούν οι οδηγοί, ακολουθώντας πολύ γενναιόδωρες τροχιές οι οποίες συνορεύουν με το αδύνατο, όπου τα κλαταρίσματα αποτελούν κάτι το αναπόφευκτο. Και όμως δε «σκάνε»…