Παράδειγμα αποτελεί η Sharp στο πως η ηλεκτροκίνηση βάζει στο παιχνίδι εταιρίες που δεν είχαν καμία σχέση με τον μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης, στην πρόκληση της ηλεκτροκίνησης.
Μια εταιρία που τη γνωρίσαμε από τα στερεοφωνικά μηχανήματα και τις τηλεοράσεις.
Σήμερα σε μια εποχή που όλα έχουν αλλάξει, κάνει το επόμενο βήμα.
Το να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημά της.
Έτσι η Sharp ετοιμάζεται να κάνει ντεμπούτο στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το concept LDK+
Η Sharp, η ιαπωνική εταιρεία τεχνολογίας που ανήκει επί του παρόντος στη Foxconn, παρουσίασε το ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο LDK+.
Αυτό αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια του Sharp Tech-Day’24 Innovation Showcase που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο.
Το LDK+ αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα της Hon Hai Technology Group (ανήκει στην Foxconn) και ενσωματώνει την τεχνολογία AIoT για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο ηλεκτρικό μίνι-βαν που χρησιμοποιεί τη μεγάλη επιφάνεια της οροφής για να ενσωματώσει ηλιακούς συλλέκτες.
Sharp: Με οθόνη 65 ιντσών, ο κινηματογράφος στο αυτοκίονητο
Στο εσωτερικό, προσφέρει σημαντικό χώρο, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας εγκατάστασης οθόνης 65 ιντσών, ξεπερνώντας έτσι τη Lexus LM, η οποία έχει οθόνη 48 ιντσών.
Με σχήματα κουτιού, το LDK+ σηματοδοτεί μια ριζική αλλαγή από το Model C της κατασκευάστριας ηλεκτρονικών Foxconn, που προσπαθεί να εισέλθει στην ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τα ηλιακά πάνελ του Sharp LDK+ όχι μόνο φορτίζουν την μπαταρία του οχήματος, αλλά συνδέονται επίσης με ένα ξεχωριστό σύστημα αποθήκευσης που επιτρέπει να τροφοδοτεί με ρεύμα την οικία του ιδιοκτήτη μέσω ενός συστήματος V2H, μετατρέποντας το όχημα σε πηγή ενέργειας έκτακτης ανάγκης.
Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνει πληροφορίες που συλλέγονται από το εσωτερικό για τη βελτιστοποίηση της άνεσης, ρυθμίζοντας τον κλιματισμό και τη φωτεινότητα της οθόνης 65 ιντσών, η οποία μπορεί να χρησιμεύσει ως κινητό γραφείο για βιντεοκλήσεις ή δραστηριότητες αναψυχής.
Η Sharp δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές προδιαγραφές για το όχημα, αλλά το LDK+ σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα απέναντι στις φιλοδοξίες που χαρακτηρίζουν την εταιρεία.
Ο Kazuma Naito, διευθυντής ανάπτυξης, στα διεθνή ΜΜΕ ότι στόχος είναι να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του LDK+ έως το 2030, με την αρχική κυκλοφορία να αναμένεται στην Ιαπωνία
Δείτε το βίντεο: