Ο αναπληρωματικός διευθυντής της ομάδας Ζουλιέν Μονσέ, μπορεί να είναι περήφανος για το 1-2 της ομάδας του στην Ιαπωνία.
Και για τη σαφέσταστη ανάκαμψη της ομάδας της Hyundai , όμως πιστεύει, πως η σκληρή δουλειά πρέπει να συνεχιστεί.
Ο Μονσέ μίλησε για το πόσο περήφανος είναι, που η ομάδα του ανέκαμψε και έκανε ένα εξαιρετικό δεύτερο μισό στο πρωτάθλημα του 2022.
Από ένα αυτοκίνητο, που τερμάτισε στο Ράλι Μόντε Κάρλο στην αρχή της σεζόν, επτά ολόκληρα λεπτά πίσω από το νικητή του αγώνα, μέχρι να κάνει πέντε νίκες, να σπάσει ρεκόρ – πρώτη νίκη στη Φινλανδία και στην Ελλάδα με το εμφατικό 1-2-3- όπως και η τελευταία τους νίκη και μάλιστα 1-2 στο σπίτι της Toyota, είναι όλα αυτά που κάνουν τη χρονιά αξέχαστη για τον Μονσέ.
Μετά την άσχημη αρχή, η ομάδα του Alzenau εργάστηκε ακούραστα για να εξελίξει και να κάνει ανταγωνιστικό το i20 N Rally1 και το κατάφερε, κάνοντας το νικητή στο Ράλι Σαρδηνίας τον Ιούνιο. Τέσσερις ακόμη νίκες ακολούθησαν την επιτυχία του Oτ Τάνακ στη Σαρδηνία, δίνοντας στη Hyundai περισσότερες νίκες από ποτέ, σε μια σεζόν.
Κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, ο Tάνακ και ο Νεβίλ, ξεπέρασαν τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή Κάλε Ροβάνπερα και η Hyundai ξεπέρασε την Toyota σε βαθμούς, στους τελευταίους έξι αγώνες.
«Είναι λίγο παράδοξο», αστειεύτηκε ο Mονσέ. «Αυτή ήταν, μια από τις πιο επιτυχημένες σεζόν μας, αλλά δεν έχουμε κερδίσει κανένα πρωτάθλημα. Όταν κοιτάς πίσω στο Μόντε, φαινόταν πολύ δύσκολο για εμάς. Αργήσαμε με το αυτοκίνητο και παλεύαμε για επιδόσεις και αξιοπιστία. Το να είμαστε σε θέση να αντιδράσουμε τόσο γρήγορα, όπως κάναμε – ειδικά τότε, που δεν ήταν εύκολο να έχουμε ανταλλακτικά – ήταν κάτι ξεχωριστό και κάτι για το οποίο, όλη η ομάδα μπορεί να είναι περήφανη. Κανείς στην ομάδα δεν τα παράτησε και όλοι συνέχισαν να δουλεύουν, και όταν γίνεται αυτό, τότε όλα είναι δυνατά».
Παρόλο που η σεζόν του 2022 έχει τελειώσει, ο Μονσέ επέμεινε ότι η σκληρή δουλειά θα συνεχιστεί πίσω στα εργαστήρια της Hyundai.
Μόνο 64 ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της σεζόν του 2023 για το Ράλι Μόντε Κάρλο (19 – 22 Ιανουαρίου) και, μέχρι τότε, η ομάδα έχει επίσης αρκετές τρύπες να καλύψει. Ο Tάνακ έφυγε από την ομάδα μετά το ράλι Ιαπωνίας, ενώ ο Σόλμπεργκ απολύθηκε στις αρχές Οκτωβρίου.
«Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε», παραδέχτηκε ο Mονσέ. «Εξακολουθώ να θεωρώ ότι η Toyota είναι πολύ δυνατή, αλλά δεν είμαστε πολύ [πίσω] και μπορούμε να κερδίσουμε. Νομίζω ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι ανταγωνιστικά παντού. Θα είναι μια πρόκληση. Το να αντικαταστήσεις έναν τόσο ταλαντούχο οδηγό όπως ο Oτ, είναι πολύ δύσκολο. Είναι προφανώς ένας από τους καλύτερους οδηγούς της εποχής μας, αλλά από την άλλη είναι συναρπαστικό, γιατί ίσως είναι μια ευκαιρία να ανακαλύψεις και να συνεργαστείς με κάποιον άλλο με διαφορετικές εμπειρίες».