Στη Skoda τα χαμόγελα κυριαρχούν, καθώς παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά το πρώτο 9μηνο του 2024 ενώ το ταμείο γέμισε με άφθονο ευρώ.
Η Skoda κατέγραψε θετική ανάπτυξη το 2024, με τις παραδόσεις να αυξάνονται σε 671.300 οχήματα (+4,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος).
Skoda: Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024 ο πήχης σταμάτησε στα 222.700 οχήματα (+6%).
Στην Ευρώπη, η αυτοκινητοβιομηχανία από την Τσεχία ξεπέρασε τον μέσο όρο της αγοράς, αυξάνοντας τα έσοδα στα 20,4 δισ. ευρώ (+3,8%) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,7 δισ. (+34,8%).
Το ηλεκτρικό Enyaq ήταν από τα best seller στη Γερμανία, ενώ το νέο ηλεκτρικό SUV Elroq κυκλοφόρησε ως μια προσιτή επιλογή με στάνταρ εξοπλισμό. Η Skoda είναι πλέον η τέταρτη μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το πρώτο 9μηνο του 2024. .
Ο Σεπτέμβριος 2024 αντιπροσώπευε τον καλύτερο μήνα για τη μάρκα από το 2021, με 84.200 μονάδες.
Βασικές αγορές της Skoda στην Ευρώπη είναι Γερμανία, Τουρκία, Βρετανία και Πολωνία παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη ανάπτυξη, με το Enyaq να είναι το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γερμανία τον Σεπτέμβριο.
Ο Klaus Zellmer, διευθύνων σύμβουλος της Skoda δήλωσε: «Προχωράμε την επιτυχία μας σε νέα επίπεδα με μια στρατηγική προϊόντων που αντανακλά τις προσδοκίες μας και των πελατών μας. Δύο στοιχεία δείχνουν την πρόοδό μας: οι αριθμοί 4 και 8.
Φτάσαμε στην 4η θέση μεταξύ των brands στην Ευρώπη, προχωρώντας από την 7η το 2023 και τη 10η την προηγούμενη χρονιά, διατηρώντας την κερδοφορία με απόδοση πωλήσεων άνω του 8%. Ευχαριστώ ειλικρινά την ομάδα μας, το δίκτυο αντιπροσώπων μας, τους συνεργάτες εφοδιασμού και, κυρίως, τους πελάτες μας για την υποστήριξή τους. Με το πρόσφατο πλήρως ηλεκτρικό Elroq και το επερχόμενο SUV Kylaq, που αναπτύχθηκε στην Ινδία, συνεχίζουμε να χτίζουμε το μέλλον της κινητικότητας της Skoda».
Πρωταγωνιστικό ρόλο στις πωλήσεις της Skoda έχει παίξει η σταθερή συμμετοχή της στους αγώνες και κυρίως στο WRC, με το Fabia και στα τελευταία χρόνια με τις εκδόσεις Fabia Rally2, που πρωταγωνιστεί, σε χώμα, άσφαλτο, βροχή, χιόνια, λάσπη.
Η προβολή μέσω των αγώνων τεράστια για τη Skoda που έχει αντίτυπο στις πωλήσεις και ευτυχώς που οι χαρτογιακάδες του Ομίλου Volkswagen δεν έχουν επέμβει πάνω σε αυτόν τον τομέα, να κλείσουν το τμήμα Skoda Motorsport και να το «γυρίσουν» στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως έκανε η Volkswagen.
Να θυμίσουμε ότι η Volkswagen με τον οδοστρωτήρα Polo WRC στο διάστημα 2013-2016 κυριάρχησε σε κάθε ράλι του WRC, διαλύοντας τον συναγωνισμό, κατακτώντας νίκες και πρωταθλήματα με συνδυασμό-φωτιά, Ogier, Latvala, Mikkelsen και εκεί που ετοίμαζε των νέων προδιαγραφών Polo WRC+, εν μια νυχτί έκλεισε το αγωνιστικό τμήμα, που το μετέτρεψε σε μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και τώρα είναι έτοιμη για το κλείσιμο τριών εργοστασίων στη Γερμανία από τα δέκα που διαθέτει.