H Skoda συνεχίζει δυναμικά την επεκτατική πολιτική της στην Ινδία, καθώς έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στην εδραίωση του Ομίλου Volkswagen στην εν λόγω τεράστια τοπική αγορά.
Η τσέχικη εταιρεία μέσω της παραπάνω teaser φωτογραφίας, προαγγέλλει το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου στην Ινδία. Πρόκειται για ένα συμπαγών διαστάσεων SUV, το οποίο αναπτύχθηκε και θα κατασκευάζεται στην Ινδία. Σύμφωνα με την Skoda στα σκαριά βρίσκεται ένα SUV με μήκος κάτω των 4 μέτρων, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Skoda: Μπορείς να βαπτίσεις το νέο της SUV
Μπορεί λοιπόν να αργεί ακόμα η πρεμιέρα του, όμως η Skoda καλεί το κοινό να συμμετέχει στην ονοματοδοσία του, μέσα από τη διαδικτυακή καμπάνια #NameYourSkoda. Όσοι επιθυμούν μπορούν να στηρίξουν ένα από τα επτά καταχωρημένα ονόματα μοντέλων που δημοσιοποίησε η Skoda, αλλά και να προτείνουν κάποιο δική τους έμπνευσης! Το τελικό επίσημο όνομα του SUV θα ανακοινωθεί αργότερα φέτος.
Σημειώνεται ότι το επερχόμενο SUV θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα οφέλη του ειδικού φόρου κατανάλωσης για αυτοκίνητα κάτω των 4 μέτρων που είναι διαθέσιμα στην Ινδία, ενώ η Skoda δηλώνει ότι θα μεταβιβάσει αυτά τα οφέλη στους πελάτες όσον αφορά την τιμολόγηση.
Ιεραρχικά το νέο SUV θα είναι το entry level μοντέλο της Skoda στην αγορά της Ινδίας, καθώς θα τοποθετηθεί κάτω από τα υφιστάμενα Kushaq και Slavia, ενώ θα ανεγερθεί και αυτό στην πλατφόρμα MQB-A0-IN.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναπτύχθηκε από κοινού από ομάδες της Skoda στην Ινδία και στην Τσεχία. Επιτρέπει τη χρήση αποδοτικών κινητήρων και προηγμένων συστημάτων ασφαλείας, ειδικά για την ινδική αγορά και για την κάλυψη των νέων, αυστηρότερων προδιαγραφών ασφάλειας και εκπομπών ρύπων που θεσπίζονται στη χώρα.
Χάρη στην πλατφόρμα MQB-A0-IN τα Kushaq και Slavia, τον Οκτώβριο του 2022 και τον Απρίλιο του 2023 αντίστοιχα, κατάφεραν να αποσπάσουν 5 αστέρια στην προστασία ενηλίκων και παιδιών στις δοκιμές πρόσκρουσης του Global NCAP.
Στόχος της Skoda είναι να πουλάει 100.000 οχήματα ετησίως στην Ινδία έως το 2026, αλλά και να γίνει η ευρωπαϊκή εταιρεία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως το 2030 πετυχαίνοντας 5% μερίδιο της τοπικής αγοράς για όλες τις μάρκες του Ομίλου Volkswagen.