Η Skoda με το Enyaq Coupe RS iV συνδυάζει δύο κόσμους σε πακέτο SUV.
Και πως να είναι αλλιώς, όταν η απόσταση από το έδαφος είναι 173 χλστ. ενώ από την άλλη τα ελαστικά σε ειδικών προδιαγραφών ζάντες είναι 235/50-20.
To αγωνιστικό logo της Skoda VRS δημιουργεί τις προϋποθέσεις, οι οποίες μετατρέποντας τα 220 kW ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 299 ολοζώντανους ίππους, με ροπή 460 Nm από «Ο» στροφές καθώς ως αμιγώς ηλεκτρικό με το που πατάς το πεντάλ γκαζιού αισθάνεσαι την ώθηση.
Που όσο πατάς τόσο επιταχύνει, μέχρι το ψηφιακό κοντέρ να αναγράψει 180 χλμ./ώρα που είναι η τελική ταχύτητα, ηλεκτρονικά περιορισμένη.
Και σε ο,τι αφορά την επιτάχυνση 0-100, τα χρονόμετρα θα σταματήσουν στα 6,5 δευτ.
Σε έναν κόσμο ηλεκτρικό οι αριθμοί δεν είναι και άσχημοι, αν αναλογισθούμε τις πλούσιες εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου καθώς και το βάρος του που αγγίζει τα 2.264 κιλά.
Skoda Enyaq Coupe RS iV: Οι διαστάσεις υπογραμμίζουν την άνεση
Βαρύ αυτοκίνητο, που το βάρος λόγω μπαταριών είναι σημείο αναφοράς σε κάθε e-car.
Στη γλώσσα των αριθμών οι εξωτερικές διαστάσεις του Enyaq Coupe RS iV είναι 4,653/1,879/1.607 με μεταξόνιο 2,768. χλστ.
Ένα άλλο σημείο που θα ικανοποιήσει τον ιδιοκτήτη είναι ο χώρος των αποσκευών, 570 λίτρα.
Κατά τα άλλα εκτός από το μπλε χρώμα που μας αρέσει, είναι ότι απουσιάζουν τα χρώμια.
Χωρίς περιττά χρώμια το πιο γρήγορο Skoda Enyaq
Τα ελάχιστα μαύρα διακοσμητικά (περιμετρικά της μάσκας, στην εισαγωγή αέρα, στους εξωτερικούς καθρέπτες) δένουν πολύ όμορφα με το αμάξωμα, ενώ το βράδι με τη φωτιζόμενη μάσκα το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Στο εσωτερικό εκτός από τους χώρους κυριαρχούν τα τύπου-bucket καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα και το logo VRS, η μεγάλη επιφάνεια του ταμπλό, η μεγάλη οθόνη αφής που καταργεί την πλειονότητα των μπουτόν, και το ψηφιακό ταμπλό.
Από τεχνικής άποψης το Enyaq Coupe RS iV φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες 204 και 109 ίππων, (για αυτό και τετρακίνητο) με μπαταρία 82kWh με την κατανάλωση να έχει κυμανθεί στις 21,3 kWh/100 χλμ.
Σε ότι αφορά την αυτονομία γύρω στα 460 με 100% φορτισμένη τη μπαταρία, καθώς με 98% η αυτονομία που έδειξε το κομπιούτερ ήταν 426.
Για φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα 11 kW o χρόνος είναι γύρω στις 7 ώρες , ενώ σε συνεχές 36 λεπτά (0-80%) .
Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, καθώς το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά, ενώ ρόλο παίζουν και οι αναρτήσεις, κυρίως οι πίσω πολλαπλών συνδέσμων.
Πολύ ακριβές και το τιμόνι.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή και 5 προγράμματα οδήγησης, Eco, Sport, Normal, Traction, Individual.
Στο δια ταύτα λοιπόν το Enyaq Coupe RS iV είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που αποπνέει έντονη αγωνιστική αύρα, όπου εκτός από χώρους και ισχύ, απευθύνεται σε όσους αναζητούν αυτοκίνητα με ξεχωριστό χαρακτήρα.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 66.500 χωρίς να περιλαμβάνεται η μείωση από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά»