Άφθονες πληροφορίες αποκάλυψε σήμερα η Skoda για τη νέα Fabia, η οποία θα κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη άνοιξη. Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία η Fabia τέταρτης γενιάς θα είναι μεγαλύτερη, ασφαλέστερη και ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογικά.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν μας δείχνουν την επερχόμενη Fabia ντυμένη με βαρύ καμουφλάζ. Μπορούμε ωστόσο να διακρίνουμε ότι οι γραμμές της είναι πιο αιχμηρές, ενώ τα φωτιστικά της σώματα μάλλον εμπνεύστηκαν από μεγαλύτερα μοντέλα της Skoda.
Στάνταρ θα είναι τα Led φώτα ημέρας και προαιρετικοί οι full Led προβολείς. Ακόμα και τα πίσω φωτιστικά σώματα θα μπορούν να είναι προαιρετικά τεχνολογίας full Led, ενώ θα έχουν κρυστάλλινη μορφή. Αρκετά μεγαλύτερη δείχνει και η νέα μάσκα.
Οι αναλογίες της νέας Fabia σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται πλέον στα 4.107 χλστ., 1.780 χλστ. και 1.460 χλστ. αντίστοιχα. Δομημένη πάνω στην πλατφόρμα MQB-A0 η νέα Fabia παρά την αύξηση των διαστάσεων της κατάφερε να διατηρήσει σχεδόν στα ίδια επίπεδα το βάρος της.
Από το εσωτερικό της προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα. Γνωρίζουμε όμως ότι η καμπίνα της θα είναι πιο ευρύχωρη με μεταξόνιο 2.564 χλστ. Παράλληλα έχει μεγαλώσει το πορτμπαγκάζ της προσφέροντας 380 λίτρα. Όταν αναδιπλώνονται οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.190 λίτρα.
Για πρώτη φορά η Fabia θα προσφέρεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit), ανάλογα με τις εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Ambition και Style. Στο κέντρο του ταμπλό θα τοποθετηθεί κεντρική οθόνη αφής, ενώ θα συναντήσουμε οριζόντιες διακοσμητικές λωρίδες με διαφορετικό χρώμα. Φυσικά από το εσωτερικό της δε θα απουσιάζουν τα παραδοσιακά “Simply Clever” χαρακτηριστικά (43 στον αριθμό) της Skoda που αυξάνουν την εργονομία.
Στη γκάμα των κινητήρων υπάρχουν μόνο βενζίνης. Ο λόγος για δυο «χιλιάρηδες» τρικύλινδρους ατμοσφαιρικούς MPI και τρεις turbo TSI ενός λίτρου. Όλοι τους ανήκουν στη νέα γενιά κινητήρων EVO του Ομίλου Volkswagen.
Για πρώτη φορά κάτω από το εμπρός καπό της Fabia τοποθετείται ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
To στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 40 λίτρα και προαιρετικά 50 λίτρα, με αποτέλεσμα να προσφέρει αυτονομία έως 950 χλμ. Ειδική μνεία γίνεται στην αεροδυναμική της νέας Fabia. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας (cd) μειώθηκε από 0,32 σε 0,28.
Δείτε ακόμα