Το πολύτιμο για τη Skoda «νόμισμα» της Fabia, ανέκαθεν είχε δυο όψεις, η μια απεικονίζει τον αστικό χαρακτήρα του μικρού τσέχικου μοντέλου και η άλλη τον πρακτικότερο χαρακτήρα του με το αμάξωμα Combi.
Η Skoda λοιπόν γιορτάζει τη συμπλήρωση δυο δεκαετιών από την πρεμιέρα της πρώτης Fabia Combi στο Σαλόνι του Παρισιού το 2000. Συνολικά η Fabia Combi έχει σημειώσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις. Η πρώτη γενιά (2000-2006) αριθμεί 574.600 πωλήσεις, η δεύτερη γενιά (2007-2013) 513.400 πωλήσεις και η τρίτη γενιά (2014 μέχρι σήμερα) 382.900 πωλήσεις. Επομένως η Fabia Combi έχει γράψει το δικό της success story.
Στην κατηγορία της η Fabia ήταν ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που προσφέρονταν, εκτός από hatchback και με station wagon αμάξωμα, ενώ ήταν και παραμένει δημοφιλής στις νέες οικογένειες.
Η Fabia Combi πρώτης γενιάς, με μήκος μόλις 4,22 μέτρα, προσέφερε ικανοποιητικότατα χώρο αποσκευών 426 λίτρων (480 λίτρα στη δεύτερη γενιά και 580 λίτρα στην τρίτη γενιά της), ο οποίος αυξάνονταν στα 1.225 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Μάλιστα το 2001 στην πατρίδα της, την Τσεχία, ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Ένας από τους λόγους που ξεχώρισε αμέσως η πρώτη Fabia Combi ήταν ο πλούσιος εξοπλισμός της, ο οποίος περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, σύστημα πλοήγησης, cruise control, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC), αυτόματο κλιματισμό και ψύξη στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Στη γκάμα της υπήρχαν τέσσερις κινητήρες βενζίνης 1.4 έως 2.0 λίτρων, με ισχύ από 60 μέχρι 115 ίππους. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων ο ατμοσφαιρικός των 1.9 λίτρων απέδιδε 64 ίππους, ενώ ένας ακόμα, ίδιας χωρητικότητας, αλλά υπερτροφοδοτούμενος, 100 ίππους.
Ειδική μνεία αξίζει και στην επαγγελματική έκδοση ονόματι Praktik, της πρώτης Fabia Combi. Τα πίσω καθίσματα απουσίαζαν, ώστε να αυξηθεί ο χώρος αποσκευών, ένα διαχωριστικό πλέγμα τοποθετούνταν πίσω από τα εμπρός καθίσματα, ενώ μεταλλικά πάνελ βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος αντικαθιστούσαν τα πίσω παράθυρα. Η φόρτωση των εμπορευμάτων πραγματοποιούν όχι μόνο από την πόρτα του χώρου αποσκευών, αλλά και από τη δεξιά πίσω θύρα.
Στη δεύτερη γενιά της η Fabia Combi έζησε την περιπέτεια μέσα από την έκδοση Scout. Προστατευτικό πλαστικό έντυνε περιμετρικά το αμάξωμα, αλουμινένιες ποδιές εμπρός-πίσω, στάνταρ ζάντες 16 ιντσών και ασημί ράγες οροφής συνέθεταν την αμφίεση της η Fabia Combi Scout, ενώ προαιρετικά μπορούσε να αυξηθεί η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, για πιο εύκολες αποδράσεις από την άσφαλτο. Η αντίστοιχη έκδοση της Fabia Combi τρίτης γενιάς ονομάζεται Scoutline, ενώ έχει παρόμοια χαρακτηριστικά.
Το ακρωνύμιο RS (Rally Sport) της ισχυρότερης έκδοσης, τοποθετήθηκε όχι μόνο στη δεύτερη γενιά της hatchback Fabia, αλλά και στην Fabia Combi, ενώ κάτω από το εμπρός καπό ο βενζινοκινητήρας 1.4 TSI απέδιδε 180 ίππους. Πιο σπορ εξωτερική εικόνα με μαύρες πινελιές αποκτούσε η Fabia Combi δεύτερης γενιάς με την έκδοση Monte Carlo. Στο εσωτερικό της υπήρχαν σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και κόκκινες επενδύσεις, δερμάτινο τιμόνι, ενώ διέθετε και σπορ ανάρτηση.