Από τον «κυκλώνα» της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι δε θα ξεφύγουν τελικά ούτε τα μικρότερα μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Προς το παρόν βλέπουμε κυρίως μεσαίου και μεγάλου μεγέθους SUV να μπαίνουν στην πρίζα, καθώς το κόστος εξηλεκτρισμού των μικρότερων οχημάτων δεν αφήνει περιθώρια κέρδους, λόγω υψηλού κόστους παραγωγής, το οποίο ανεβάζουν κυρίως οι απαραίτητες μπαταρίες.
Ωστόσο η Skoda έχει αποφασίσει ότι ο διάδοχος, του μικρότερου αυτή τη στιγμή μοντέλου στη γκάμα της, δηλαδή η Fabia, θα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Τη συγκεκριμένη είδηση έδωσε ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda, Klaus Zellmer, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου, στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου Vision 7S concept που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Πράγα.
Σύμφωνα με το νέο ισχυρό άντρα της τσέχικης εταιρείας ο αμιγώς ηλεκτροκίνητος διάδοχος της Fabia βρίσκεται ήδη στο στάδιο της ανάπτυξης, ωστόσο θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή, καθώς η αποκάλυψη του αργεί ακόμα, αφού εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμος προς το 2027.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ανεγερθεί πάνω στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, ενώ θα είναι από τα τελευταία ηλεκτρικά μοντέλα του γερμανικού κολοσσού που θα τη χρησιμοποιήσει, καθώς θα ακολουθήσει η μετάβαση στη νέα πλατφόρμα SSP.
Σχεδιαστικά τώρα, ο ηλεκτρικός διάδοχος της Fabia πιθανότατα θα αντλήσει έμπνευση από το νέο Vision 7S concept, κάτι που σημαίνει ότι ίσως η εξωτερική του εικόνα θα θυμίζει crossover και όχι hatchback. Άγνωστο παραμένει αν θα κρατήσει το ιστορικό όνομα Fabia ή αν θα μετονομαστεί, στο πλαίσιο της πλήρους μετάλλαξης του.
Η «επίθεση» ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda θα συνεχιστεί με την έκδοση παραγωγής του Vision 7S concept αργότερα εντός της δεκαετίας, ενώ θα ακολουθήσει ένα αστικών προδιαγραφών ηλεκτρικό μοντέλο και ένα crossover. Έπειτα θα ακολουθήσουν ακόμα δυο ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ ένα από τα δυο θα είναι ο διάδοχος της Fabia.