Με ήπια υβριδικό σύνολο θα προσφέρεται για πρώτη φορά η Skoda Octavia, με τον κυβισμό του θερμικού κινητήρα να περιορίζεται στο 1.0 λίτρο. Η ονομασία της εν λόγω έκδοσης θα είναι Octavia e-Tec.
Πρόκειται για το γνωστό TSI μοτέρ του ομίλου Volkswagen. Στην προκειμένη περίπτωση, με τη συμβολή του υβριδικού τμήματος η απόδοση φτάνει τους 110 ίππους. Όσο για το κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο θα συνδυάζεται, αυτό πρόκειται να είναι αποκλειστικά αυτόματο και συγκεκριμένα, το DSG των 7 σχέσεων.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, μπλοκ και πιστόνια από αλουμίνιο, καθώς και άξονα εξισορρόπησης κραδασμών.
Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί στα 48 Volts και περιλαμβάνει μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να ρολάρει με το θερμικό μοτέρ σβηστό. Σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί η ανάκτηση ενέργειας, αποθηκεύοντας ρεύμα το οποίο χρησιμοποιεί αργότερα για υποβοήθηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η Octavia σταδιακά θα μπει πιο βαθιά “στα νερά της ηλεκτροκίνησης”. Το επόμενο διάστημα περιμένουμε από τη Skoda την παρουσίαση της plug-in υβριδικής έκδοσης με την ονομασία iV καθώς και της vRS iV. Η τελευταία θα είναι και πάλι plug-in υβριδική, όμως χρησιμοποιώντας τον TSI των 1.4 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, θα αποδίδει 245 ίππους και 400 Nm ροπής.