Κάθε φορά που βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι ενός Skoda, το μυαλό μας πηγαίνει στο παρελθόν της εταιρίας και στα βήματα που έχει κάνει.
Ο λόγος είναι ότι όταν η αυτοκινητοβιομηχανία έχει όραμα και θέλει να στηρίξει το προϊόν το εκτοξεύει επενδύοντας.
Πως αλλιώς μπορείς να κερδίσεις τους καταναλωτές και να βάλεις τη μάρκα, όπως παρεμπίπτοντος τη Skoda, σε μια νέα τροχιά.
Όλο «αυτό» το βλέπεις και στο μεσαίο SUV της εταιρίας (Kamiq, Karoq, Kodiaq, είναι η σειρά, βάση μεγεθών) που το σκουρόχρωμο των φωτογραφιών είναι η έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων χωρίς την ύπαρξη κάποιου υβριδικού συστήματος.
Το Karoq είναι ένα από τα SUV το οποίο καλύπτει όλες τις απαιτήσεις των εργάσιμων ημερών, μετακινήσεις δηλαδή στον τόπο εργασίας, καθημερινές αγορές κλπ, και για τα σαββατοκύριακα αποδράσεις από το κλεινόν άστυ.
Skoda: Οι σωστές εξωτερικές διαστάσεις του δίνουν πόντους στην τελική επιλογή των αγοραστών
Φέρει σωστές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος με τους αριθμούς να «λένε» 4.389/1,841/1.603 χλστ. με μεταξόνιο 2.638, με μεγάλο χώρο αποσκευών 521 λίτρα, με ρεζέρβα.
Κάτι που θεωρούμε απαραίτητο για τους άσχημους ελληνικούς δρόμους (στην πλειονότητά τους) με πολλές λακκούβες και παγίδες, όπου εκτός το να «δημιουργούν» προβλήματα στην οδική συμπεριφορά, επηρεάζουν και την τσέπη μας καθώς κάνουν πιο σύντομη τη φθορά σε ελαστικά, φρένα, αναρτήσεις.
Επιπλέον τα 164 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, σας δίνει τη δυνατότητα να κινηθείτε σε ήπιους χωματόδρομους ανακαλύπτοντας νέους προορισμούς.
Skoda: Ποιοτικό το εσωτερικό στο Karoq
Να περάσουμε στο εσωτερικό, που ο οδηγός έρχεται «πρόσωπο» με αυτά που αναφέραμε στον πρόλογο.
Προσεγμένο εσωτερικό, μαλακά υλικά στο ταμπλό, άνετα καθίσματα.
Μάλιστα για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν ανακλινόμενα τραπεζάκια-στις πλάτες των καθισμάτων οδηγού, συνοδηγού-όπου μπορείτε να τοποθετήσετε το smartphone, το αναψυκτικό, ακόμα και το laptop.
Υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων, στις πόρτες, μεταξύ των καθισμάτων, στη κεντρική κονσόλα, πάνω στο ταμπλό, μπροστά από τον συνοδηγό.
Το μηχανικό σύνολο που κινεί το Karoq είναι 4κύλινδρο, με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων με σταθερή ταχύτητα, που γίνεται αντιληπτό από την ένδειξη στο καντράν, τεχνολογία που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης.
Είναι 1.500 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων με ροπή 250 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων χωρίς paddles στο τιμόνι.
Το μοτέρ είναι από τα επιτυχημένα του ομίλου, καθώς αυτό το σύνολο κινεί πέρα από μοντέλα της Skoda, Volkswagen, Audi, Seat, και Cupra.
Διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του, έχει καλή απόκριση σε κάθε πάτημα του γκαζιού, και αναλόγως της επιλογής του οδηγικού μενού, αλλάζει και κάπως η απόκριση. Εμείς πάντως με πνεύμα οικονομίας, από τα τέσσερα προγράμματα Eco, Normal, Sport, Indinidual, κινηθήκαμε με το Eco, με την κατανάλωση να έχει κυμανθεί στα 7,2 λίτρα/100 χλμ.
Καλύπτει με το παραπάνω αυτό το οποίο προσφέρει, οι σφιχτές αναρτήσεις υπογραμμίζουν την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, χωρίς πλεύσεις αμαξώματος, η ποιότητα κύλισης λαμβάνει υψηλό βαθμό, όπως και η περιμετρική ορατότητα.
Η Skoda δε ξεχνάει την παράδοση και μπορεί στο κέντρο του ταμπλό να δεσπόζει η οθόνη αφής, υπάρχει όμως και μια σειρά διακοπτών, ενώ ο χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό.
Υπάρχει άνεση στο εσωτερικό,
Το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι με δύο ακτίνες.
Για τους φίλους των επιδόσεων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 8,9 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 141 γρ./χλμ.
Ασφαλή συμπεριφορά, ποιότητα στο εσωτερικό, χώροι, παραδοσιακό σύγχρονο μηχανικό σύνολο (χωρίς δηλαδή υβριδική συνεργασία) , είναι τα σημεία που ξεχωρίζουν στο karoq,
Τιμές, από 32.900 ευρώ.