Οι άνθρωποι της Skoda έδωσαν έμφαση στο πως θα μειώσουν τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, χωρίς όμως να ξεφύγουν από το ύφος και το στυλ του Karoq, του μεσαίου SUV, που στην πρώτη έκδοση είχε κερδίσει τον επίζηλο τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2019.
Τώρα η 2η γενιά δεν ξεφεύγει από την αρχική σχεδιαστική ιδέα. Φέρει όμως νέα μάσκα, μεγαλύτερους προβολείς σε παραλληλόγραμμο σχήμα, όπως επίσης και προβολείς ομίχλης, νέο προφυλακτήρα και για πίσω διαφορετική διάταξη φώτων, προφυλακτήρα, πιο μεγάλη αεροτομή στο ύψος της οροφής και πιο αεροδυναμικές ζάντες διαστάσεων 18 ιντσών για την περίπτωση του ασημί Karoq με ελαστικά 215/50.
Στο εσωτερικό η εικόνα δεν αλλάζει με τον αγοραστή να έχει επιλογές εάν θέλει ψηφιακό καντράν, όπως στο αυτοκίνητο των φωτογραφιών ή μεγαλύτερη οθόνη ψυχαγωγίας. Τα καθίσματα είναι φαρδιά και άνετα, το τιμόνι δύο ακτίνων, όπως τα τελευταία μοντέλα της Skoda, ενώ υπάρχουν και αρκετοί χώροι μικροαντικειμένων.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος που είναι 4.389 χλστ./1.841 χλστ./1.603 χλστ., με μεταξόνιο 2.638 χλστ., με 521 λίτρα αποσκευών και με ρεζέρβα, αντί κιτ επισκευής.
Eπιπλέον, με απόσταση από το έδαφος 169 χλστ. το Karoq μπορεί να ακολουθήσει και τον ήπιο χωματόδρομο που διακρίνεται στο τέλος του δρόμου, που φτάσατε με άνεση, λόγω ανάρτησης, με τις ελάχιστες κλίσεις και το ελαφρύ τιμόνι, το οποίο δεν αφήνει όμως ενστάσεις για την αίσθηση, ενώ στο ποιοτικό εσωτερικό οι επιβάτες αισθάνονται πολύ άνετα και με την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Μάλιστα για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν τραπεζάκια και στηρίγματα για tablet και smartphone.
Tι κινητήρας όμως κινεί το ανανεωμένο Karoq; Βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων με 250 Nm με απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, με paddles στο τιμόνι και με 4 προγράμματα οδηγικού μενού, Eco, Normal, Sport, Individual.
O passpartout κινητήρας του ομίλου, κινεί ιδιαίτερα φιλικά την πιο ισχυρή έκδοση-προς το παρόν-του Karoq με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 7,9 λίτρα/100 χλμ.
Επίσης με υψηλό δείκτη σε ο,τι αφορά την ποιότητα κύλισης ταξιδεύει στα εθνικά δίκτυα με τον οδηγό να κάθεται ψηλά ελέγχοντας την κίνηση. Σχετικά με τις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 211 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα είναι 8,9 δευτ. και οι ρύποι βάση WLTP 147 γρ./χλμ.
Χωρίς ενοχλητικούς μικροθορύβους και εμφανή την αναβάθμιση το Karoq εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους θεματοφύλακες της κατηγορίας με τις τιμές ξεκινούν για αυτήν την έκδοση από τα 30.900 ευρώ.