Η δεύτερη γενιά του Skoda Kodiaq απέκτησε τη σπορ έκδοση RS, η οποία εκτός από περισσότερη δύναμη, φέρνει πιο επιθετική σχεδίαση και πλούσιο εξοπλισμό.
Ξεκινάμε από το πιο «καυτό» σημείο του νέου Kodiaq RS, το οποίο φυσικά είναι ο γνωστός από τον Όμιλο Volkswagen δίλιτρος TSI EVO βενζινοκινητήρας, ο οποίος παράγει 265 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και τετρακίνηση.
Σημειώνεται ότι σε σύγκριση με το προηγούμενο Kodiaq RS η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους. Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 231 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Skoda το νέο Kodiaq RS διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και προηγμένο προσαρμοζόμενο πλαίσιο DCC+, το οποίο επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων στη ανάρτηση και στο χειρισμό του οχήματος.
Συγκεκριμένα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow αλλά και ένα ειδικό Off-Road πρόγραμμα. Παράλληλα η λειτουργία “Dynamic Sound Boost” προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία ήχου που θα ξεσηκώσει τους petrolheads.
Skoda Kodiaq RS: Με πιο άγρια αμφίεση
Ο δυναμισμός του νέου Kodiaq RS εξωτερικεύεται με μαύρο γυαλιστερό χρώμα στη μάσκα που ενσωματώνει φωτιζόμενα στοιχεία, στους πλευρικούς καθρέπτες, στις ράγες οροφής, στις πίσω κολόνες, στα ένθετα του μπροστινού προφυλακτήρα και στο όνομα της Skoda στο πίσω τμήμα του οχήματος.
Φυσικά υπάρχουν τα λογότυπα RS στη μάσκα και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ στάνταρ είναι οι 20αρες ζάντες, επίσης σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Η παλέτα για το αμάξωμα περιλαμβάνει συνολικά οκτώ αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένης της νέας “Bronx Gold Metallic”.
Προχωράμε στο εσωτερικό του νέου Kodiaq RS, όπου υπάρχουν διάσπαρτες κόκκινες ραφές, σπορ μπροστινά καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι, μαύρη επένδυση οροφής, αλουμινένια πεντάλ, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών και ηχοσύστημα Canton.
Τα μπροστινά καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, με λειτουργίες θέρμανσης, κλιματισμού και μνήμης. Σημειώνεται ότι και τα πίσω καθίσματα είναι θερμαινόμενα. Η στάνταρ επένδυση για το εσωτερικό είναι η RS Suedia, ενώ η RS Suite διατίθεται προαιρετικά. Στην πρώτη τα καθίσματα είναι επενδυμένα με συνδυασμό διάτρητου υλικού Suedia και δερματίνης, ενώ στη δεύτερη υπάρχει φυσικό δέρμα.