Η Skoda πολύ πριν η αεροδυναμική αποκτήσει τόσο μεγάλη βαρύτητα, κατασκεύαζε μοντέλα με ιδιαίτερη σχεδίαση.
Μοντέλα όπως το Skoda 935 Dynamic φαίνεται πως έχουν πολλά ακόμα να διδάξουν τους σύγχρονους μηχανικούς, όσον αφορά τουλάχιστον στην αεροδυναμική σχεδίαση. Όταν αποκαλύφθηκε το 1935 ήταν πρωτοποριακό για την εποχή και σίγουρα ήταν ξεχωριστό για τα δεδομένα της δεκαετίας του 1930, όταν η αεροδυναμική ήταν άγνωστη λέξη.
Αρκεί να αναφερθεί πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cw του 935 ήταν 0.37, που επέτρεπε υψηλή τελική ταχύτητα για τα δεδομένα της εποχής.
Skoda 935 Dynamic: Με boxer κινητήρα και ηλεκτρομαγνητικό κιβώτιο
Οι πιο παρατηρητικοί θα διακρίνουν τους αεραγωγούς στα πίσω φτερά του 935, κάτι που σημαίνει πως ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος στο πίσω μέρος και μάλιστα μπροστά από τον πίσω άξονα. Ο κινητήρας ήταν αερόψυκτος boxer, με χωρητικότητα 2.0 λίτρα και απέδιδε 55 ίππους, που ήταν ικανοί να χαρίσουν τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Καινοτόμο για την εποχή ήταν και το ηλεκτρομαγνητικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων, που παρείχε τη δυνατότητα ημιαυτόματων αλλαγών ταχυτήτων.
Άλλο ένα στοιχείο που ξεχώριζε στο 935 ήταν τα καλύμματα στους τροχούς, ώστε να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, ενώ στο πίσω μέρος ξεχώριζε το πτερύγιο που μείωνε τους στροβιλισμούς και ενίσχυε τη σταθερότητα στις υψηλές, για την εποχή, ταχύτητες.
Το 935 αποτέλεσε τη βάση για δύο ακόμα μοντέλα της εταιρείας, το Rapid 1500 OHV και το Popular, ένα roadster που με μερικές τροποποιήσεις, κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία του, στο ράλι Μόντε Κάρλο του 1937.
Όσον αφορά στο Rapid 1500, διέθετε ένα σύστημα που κάλυπτε την εισαγωγή αέρα του κινητήρα, όταν δεν υπήρχαν μεγάλες ανάγκες για την ψύξη του, όπως συμβαίνει και σήμερα, σε κάποια μοντέλα συμβατικά ή ηλεκτρικά, με αυτόματο φυσικά τρόπο.
Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Skoda δεν αφήνουν την ιστορία της μάρκας, που κατασκευάζει αυτοκίνητα για σχεδόν 125 χρόνια, ανεκμετάλλευτη, δείχνοντας πως το παρελθόν μπορεί να μας διδάξει.