Την εναλλακτική μορφή ενέργειας του φυσικού αερίου (CNG) διατήρησε η Skoda και στη νέα Octavia.
Ο λόγος για τη γνωστή έκδοση G-Tec, η οποία διαθέτει κάτω από το δάπεδο της τρεις δεξαμενές ικανές να αποθηκεύσουν 17,33 κιλά φυσικού αερίου. Το συγκεκριμένο καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το επίσης γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρας 1.5 TSI των 130 ίππων.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το ρεζερβουάρ βενζίνης στη νέα Octavia G-Tec είναι σημαντικά μικρότερης χωρητικότητας, καθώς περιορίζεται στα 9 λίτρα.
Σύμφωνα με τη τσέχικη εταιρεία η νέα Octavia G-Tec επιτυγχάνει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ. (μέτρηση WLTP), όταν κινείται αποκλειστικά με φυσικό αέριο. Αν συνυπολογίσουμε και τα 190 χλμ. αυτονομίας του ρεζερβουάρ βενζίνης η νέα Octavia G-Tec μπορεί να διανύσει συνολικά 700 χλμ.
Παράλληλα η επίσημη μέτρηση αναφέρει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 3,4-3,6 κιλά/100 χλμ. και μέση κατανάλωση βενζίνης 5,4 λίτρα/100 χλμ. Ένα ακόμα πλεονέκτημα του φυσικού αερίου είναι η φιλικότητα του προς το περιβάλλον, καθώς σε σύγκριση με τη βενζίνη οι εκπομπές C02 μειώνονται σχεδόν 25%, ενώ εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) και δεν παράγονται σωματίδια αιθάλης.
Σχεδόν πάντα η νέα Octavia G-Tec χρησιμοποιεί φυσικό αέριο, ενώ η βενζίνη επιστρατεύεται μόνο όταν αυτό εξαντληθεί (η εναλλαγή γίνεται αυτόματα). Σημειώστε ακόμα ότι βενζίνη χρησιμοποιείται και όταν ο κινητήρας ξεκινά αμέσως μετά την πλήρωση του φυσικού αερίου, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου ή όταν οι δεξαμενές αερίου είναι τόσο άδειες που η πίεση μειώνεται κάτω από τα 11 bar.
Οπτικά η νέα Octavia G-Tec γίνεται αντιληπτή μόνο από το σχετικό λογότυπο στο πίσω τμήμα της και από την ειδική ένδειξη στο ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit). H χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ της διαμορφώνεται στα 455 λίτρα και στα 495 λίτρα για το πρακτικότερο αμάξωμα Sportswagon.
Στη χώρα μας η νέα Octavia G-Tec αναμένεται το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.