H Skoda Motorsport ετοιμάζει την Evo έκδοση του επιτυχημένου Fabia RS Rally2 ξεκινώντας από τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς.
Ετσι πέρασε πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα του Ομίλου Volkswagen στο Ίνγκολσταντ βελτιώνοντας το αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Αυτό το οποίο πέτυχε με ήταν να διαπλαστεί η κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος, όπου σύμφωνα με τους τεχνικούς το αυτοκίνητο θα είναι ακόμα πιο σταθερό στις γρήγορες στροφές με υψηλές ταχύτητες.
Ένα άλλο στοιχείο που χρησιμοποιείται είναι οι τυπικές αεροκουρτίνες, οι οποίες διοχετεύουν τη ροή του αέρα μέσω αεραγωγων στο πλάι του προφυλακτήρα και κατευθύνουν τη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς και στην πλευρά του αμαξώματος.
Σε συνδυασμό με έναν άλλο αεραγωγό που βρίσκεται κατά μήκος του μπροστινού τμήματος, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη συνολική αεροδυναμική απόδοση του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου.
Skoda: Νέος αεραγωγός οροφής με ειδική σχεδίαση
Ένα άλλο σημαντικό αεροδυναμικό χαρακτηριστικό είναι το νέο σχήμα του αεραγωγού οροφής, το οποίο βελτιστοποιεί τη ροή αέρα πάνω από την οροφή και τον κατευθύνει καλύτερα στο πίσω φτερό.
Ένα άλλο σημαντικό μέρος είναι τα αεροδυναμικά στοιχεία τα οποία παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην ψύξη του κινητήρα και των φρένων.
Δύο μεγάλες κεντρικές εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος φέρνουν φρέσκο αέρα στο πάνω μέρος του χώρου του κινητήρα στο ψυγείο νερού, αλλά και στο intercooler.
Ο ζεστός αέρας του κινητήρα απελευθερώνεται μέσω των αεραγωγών στα πλαϊνά του καπό.
Δύο αεραγωγοί στον μπροστινό προφυλακτήρα και μικροί αγωγοί εξαερισμού παρέχουν επίσης αέρα ψύξης απευθείας στις δαγκάνες των φρένων στους μπροστινούς τροχούς.
Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ και ο Έρικ Κάις, το νέο ταλέντο από την Τσεχία, βρίσκονται πίσω από την εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Το Skoda Fabia RS Rally2 Evo θα εμφανιστεί στο ράλι Πορτογαλίας, τον πρώτο χωμάτινο αγώνα στην Ευρώπη.