H Skoda παρουσιάζει τη νέα κορυφαία έκδοση L&K για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Enyaq (και για το coupe αμάξωμα), το οποίο αποκτά σημαντικές αισθητικές και τεχνικές αναβαθμίσεις.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι τα γράμματα L&K προέρχονται από τα ονόματα των ιδρυτών της Skoda, Vaclav Laurin και Vaclav Klement. Εμφανισιακά το νέο Enyaq L&K αναγνωρίζεται από ορισμένες στιλιστικές αλλαγές στο αμάξωμά του.
Παρατηρήστε το λογότυπο L&K στα εμπρός φτερά, τις νέες ζάντες 20 ή προαιρετικά 21 ιντσών, τα φιμέ πίσω κρύσταλλα, τις γκρι πινελιές (Platinum Grey) στους προφυλακτήρες, στον πίσω διαχύτη και στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τις ασημένιες ράγες οροφής, το επιχρωμιωμένο περίγραμμα στη φωτιζόμενη με 131 Led μάσκα (Crystal Face), τα full-Led πίσω φωτιστικά σώματα, τους στάνταρ εμπρός full-Led Matrix προβολείς και τα πλευρικά μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος.
Σημειώνεται ότι στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται το όνομα Enyaq από το οποίο έχει αφαιρεθεί το συνοδευτικό iV, κάτι που θα ισχύσει και στα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της τσέχικης εταιρείας.
Για το εσωτερικό τώρα του νέου Enyaq L&K θα προσφέρονται μπεζ ή μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια πεντάλ και τα αποκλειστικά εμπρός καθίσματα με λειτουργία, θέρμανσης, κλιματισμού και μασάζ.
Ντεμπούτο στο Enyaq L&K κάνει η νέα μπαταρία (χρόνος φόρτισης 10-80% του σε λιγότερα από 30 λεπτά) και ο νέος ηλεκτροκινητήρας 210 kW (285 ίπποι), ενώ βελτιωμένη είναι η επιτάχυνση και η αυτονομία. Αναλυτικότερα, το πισωκίνητο Enyaq L&K 85 χρειάζεται 6,7 δευτ. για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, άρα είναι δυο δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Enyaq iV 80. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τώρα τα 180 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 570 χλμ.
Το τετρακίνητο Enyaq L&K 85x για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,6 δευτ. και η αυτονομία του βρίσκεται στα 550 χλμ. Με βάση τα σχόλια πελατών, η Skoda πρόσθεσε τη διαχείριση προθέρμανσης μπαταρίας, η οποία χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης, για να βελτιστοποιεί την απόδοση φόρτισης ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Επιπλέον, η νέα διεπαφή χρήστη (Skoda CI) ανεβάζει τη χρηστικότητα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, καθιστώντας τη λειτουργία του οχήματος ακόμα πιο διαισθητική με αλλαγές στο μενού του συστήματος πολυμέσων, στο ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο head-up display.