Τρεις δεκαετίες συμπληρώνονται από την πρεμιέρα του Skoda Felicia, το οποίο αποκαλύφτηκε τον Οκτώβριο του 1994.
Η παρουσίαση του πραγματοποιήθηκε στη Γέφυρα του Καρόλου στο κέντρο της Πράγας. Ήταν ένα ξεχωριστής σημασίας μοντέλο για την τσέχικη εταιρεία, καθώς ήταν το πρώτο που αναπτύχθηκε μετά την ένταξη της Skoda κάτω από την «ομπρέλα» του Ομίλου Volkswagen. Έτσι η Skoda απέκτησε πρόσβαση στους κινητήρες, στις τεχνολογίες και στα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας που διέθετε τότε στη φαρέτρα του ο Όμιλος Volkswagen.
Διακρίνονταν για τον εξοπλισμό του, ο οποίος περιλάμβανε ABS, έως τέσσερις αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδιού, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και δερμάτινες επενδύσεις. Το 1994 το Felicia ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στην Τσεχία.
Παράλληλα το Felicia είχε χριστεί διάδοχος του Favorit, από το οποίο ήταν 40 χλστ. μακρύτερο και 15 χλστ. φαρδύτερο, ενώ προσέφερε πορτμπαγκάζ μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά 21 λίτρα, φτάνοντας στα 272 λίτρα.
Skoda Felicia: Γκάμα κινητήρων και αμαξωμάτων
Αρχικά το Felicia τροφοδοτούνταν από τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.289 κ.εκ., απόδοσης 54 ή 68 ίππων. Το 1995 η γκάμα του διευρύνθηκε με έναν ισχυρότερο κινητήρα 1.6 MPI, 74 ίππων και με έναν ατμοσφαιρικό πετρελαιοκινητήρα 1.9 D, 64 ίππων. Η παραγωγή του Felicia ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 1994 στο εργοστάσιο της Skoda στο Vrchlabi και επεκτάθηκε στο κεντρικό της εργοστάσιο στη Mlada Boleslav, στις 17 Οκτωβρίου του ίδιου έτους.
Τον Ιούνιο του 1995 το Felicia απέκτησε πρακτικότερο estate (station wagon) αμάξωμα με το μήκος και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να αυξάνονται στα 4.205 χλστ. και 447 λίτρα αντίστοιχα.
Το ημερολόγιο έδειχνε Φεβρουάριο του 1998 όταν ήρθε η ώρα της ανανέωσης για το Felicia προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με τη σχεδιαστική γλώσσα της Skoda εκείνη την εποχή, σύμφωνα με τα πρότυπα της Octavia που βρίσκονταν στην παραγωγή από το 1996. Το ανανεωμένο Felicia με πεντάθυρο hatchback αμάξωμα ήταν πλέον 28 χλστ. μακρύτερο και με estate αμάξωμα 32 χλστ. μακρύτερο.
Για επαγγελματική χρήση ενδεικνύονταν τα Felicia Vanplus και Pickup, καθώς και το 2+2 θέσεων με καρότσα Felicia Fun. Για τα εκατοστά γενέθλια της Skoda το 1995 δημιουργήθηκε το πιο πολυτελές Felicia Laurin & Klement και το 1996 το Felicia Atlanta για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα.
Από το 1994 έως το 2000 συνολικά 1.401.489 Felicia είχαν κατασκευαστεί από τη Skoda, ενώ το 1999 το διαδέχτηκε η Fabia. Το Felicia απέδειξε την ανθεκτικότητα του και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μεταξύ 1995 και 1997, όπου βρισκόταν τακτικά στην κορυφή της γενικής κατάταξης.