Η 24η Ιουνίου του 1950 είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ημερομηνία για τη Skoda, καθώς εκείνο το Σάββατο, πριν από 70 χρόνια, πραγματοποιήθηκε η μοναδική της συμμετοχή στο διάσημο αγώνα αντοχής των 24 Ωρών του Λε Μαν.
Η τσέχικη εταιρεία συμμετείχε με μια βελτιωμένη έκδοση του μοντέλου της 1101/1102 “Tudor”, το οποίο ονομάστηκε Skoda Sport. Το μεταξόνιο του αγωνιστικού οχήματος είχε αυξηθεί για τις ανάγκες του αγώνα στα 2.150 χλστ. ώστε να γίνει πιο σταθερό, οι αεραγωγοί δίπλα στους κύριους προβολείς φρόντιζαν για την ψύξη των εμπρός φρένων, ενώ τοποθετήθηκαν δυο έξτρα προβολείς για καλύτερη ορατότητα κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Κάτω από το χαμηλό του εμπρός καπό παρέμεινε ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.089 κ.εκ. με ελαφρώς υψηλότερη αναλογία συμπίεσης 8,6: 1 και καρμπυρατέρ Solex 40 UAIP. Έτσι απέδιδε 50 ίππους (5.200 σ.α.λ.), μια αύξηση ισχύος άνω του 50%, καθώς ο κινητήρας παραγωγής προσέφερε μόνο 32 ίππους.
Με το συνηθισμένο αγωνιστικό καύσιμο εκείνης της εποχής-ένα μείγμα βενζίνης, αιθανόλης και προπαπόνης-η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 140 χλμ./ώρα, ενώ κατανάλωνε μόνο 12 λίτρα/100 χλμ. Το βάρος δε ξεπερνούσε τα 600 κιλά, ωστόσο με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου και φορτωμένο με τα επιτρεπόμενα εργαλεία και τα ανταλλακτικά, που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια μιας μόνο στάσης για επισκευή, έφτανε τα 700 κιλά.
Οδηγοί της Skoda ήταν ο Βάτσαβ Μπομπέ και ο Γέροσλαβ Νετουσίλ, οι οποίοι παρατάχθηκαν απέναντι από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και μόλις δόθηκε στο σύνθημα της έναρξης έτρεξαν, πήδηξαν μέσα σε αυτά, ενεργοποίησαν τον κινητήρα και ξεκίνησαν. Το 1970 η πρακτική αυτή εκκίνησης των αγώνων ταχύτητας καταργήθηκε για λόγους ασφαλείας.
Με μέση ταχύτητα 126 χλμ./ώρα βρέθηκαν μέχρι και στη δεύτερη θέση της κατηγόριας των έως 1.100 κ.εκ., ωστόσο το Skoda Sport με τον αριθμό 44 έπειτα από δεκατρείς ώρες σκληρού αγώνα στον 115ο γύρο αναγκαστικά εγκατάλειψε λόγω ζημιάς στον στροφαλοφόρο, η οποία ήταν αδύνατον να επισκευαστεί επιτόπου.
Αυτή ήταν και η μοναδική συμμετοχή στις 24 Ώρες του Λε Μαν για τη Skoda, καθώς τα χρόνια που ακολούθησαν τα ειδικά της μοντέλα δε μπορούσαν να λάβουν μέρος, λόγω της δύσκολης πολιτικής κατάστασης.
Το Skoda Sport που συμμετείχε στο Λε Μαν σήμερα βρίσκεται σε μια ιδιωτική συλλογή στη Τσεχία, ενώ έχει αποκατασταθεί πλήρως.
Τον ερχόμενο Ιούλιο ήταν προγραμματισμένο να δώσει το «παρών» στο Le Mans Classic (διεξάγεται ανά διετία από το 2002 για ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο κλασικό αντοχής πριν από το 1979), ωστόσο η πανδημία οδήγησε στην ακύρωση του.