Την πρώτη φορά που η SSC θέλησε να σπάσει το ρεκόρ για το μοντέλο παραγωγής με την υψηλότερη τελική ταχύτητα, την Tuatara, η προσπάθεια αμφισβητήθηκε. Έτσι αποφάσισε να προσπαθήσει ξανά. Όμως φαίνεται ότι θα χρειαστεί να περιμένει κι άλλο.
Οι άνθρωποι της αμερικανικής μάρκας, στις 12 και 13 Δεκεμβρίου πήγαν το hypercar σε έναν δημόσιο δρόμο της Φλόριντα, τον οποίο είχαν κλείσει για αποκλειστική χρήση. Εκεί προσπάθησαν να κάνουν και πάλι το ρεκόρ που είχαν πετύχει την πρώτη φορά.
Σύμφωνα με την SSC, η Tuatara είχε καταφέρει να κινηθεί με περισσότερα από 505 χλμ./ώρα. Όμως όταν έδωσε στη δημοσιότητα το σχετικό βίντεο, πολλοί παρατήρησαν ότι το αυτοκίνητο δεν φαινόταν να κινείται με την ταχύτητα που υποστήριζε η εταιρεία. Έτσι, η SSC ανακοίνωσε ότι θα έκανε δεύτερη προσπάθεια στην οποία θα υπήρχαν άνθρωποι που θα επιβεβαίωναν την ακρίβεια του αποτελέσματος, καθώς και οι τρεις YouTubers που έκαναν γνωστό το θέμα.
Τελικά η προσπάθεια έγινε, όμως μόνο ο ένας από τους τρεις μπόρεσε να παραβρεθεί λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις που έχει φέρει η πανδημία.
Ωστόσο, η επιβεβαίωση του ρεκόρ θα πρέπει να περιμένει. Οι επαναλαμβανόμενες απότομες επιταχύνσεις και το μεγάλο πλήθος από αισθητήρες που τοποθετήθηκαν στον κινητήρα, οδήγησαν σε υπερθέρμανσή του. Χαρακτηριστικά, υπήρχαν 5 διαφορετικά συστήματα GPS με τα δύο να είναι της εταιρείας Racelogic. Την ευθύνη της ορθής λειτουργίας τους είχε μηχανικός απεσταλμένος από την ίδια τη Racelogic.
Ένα από τα βασικά προβλήματα ήταν ότι τα πολλά καλώδια οδήγησαν στο να μένει ανοιχτό το κάλυμμα του κινητήρα, στοιχείο που συνέβαλε στην υπερθέρμανση. Η τελευταία, με τη σειρά της, προκάλεσε βλάβη σε δύο μπουζί. Παρ’ όλα αυτά, συνέβη κάτι που αξίζει να αναφέρουμε. Στο πέρασμα όπου χάλασαν τα μπουζί, η Tuatara έτρεχε με μειωμένη ισχύ και χρησιμοποιώντας τη μισή διαδρομή. Εν τούτοις, με τους έξι από τους 8 κυλίνδρους να λειτουργούν, κατάφερε να φτάσει μέχρι τα 251.2 μίλια/ώρα (404.27 χλμ./ώρα).
Αυτό δείχνει ότι η δημιουργία των Αμερικανών, μάλλον, έχει την απαραίτητη ισχύ ώστε να επαναλάβει την αρχική επίδοση, όταν κάποια στιγμή λύσουν τα προβλήματα αξιοπιστίας.