Ο επικεφαλής της Haas, Γκουένθερ Στάινερ, άφησε να εννοηθεί ότι ο κινητήρας της Ferrari έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο για το 2023, και ανέφερε πως θα είναι «η βόμβα» της επόμενης σεζόν.
Ο κινητήρας της Ferrari, το 2022 ήταν κατά βάσιν αυτός που χάρισε στην ομάδα τρεις νίκες στη σεζόν. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως ο Ματία Μπινότο είχε πει πως η ομάδα του Maranello είχε σημειώσει τη μεγαλύτερη πρόοδο από σεζόν σε σεζόν που είχε δει ποτέ.
«Σχετικά με τη μονάδα ισχύος, θέσαμε μεγάλους αριθμούς, όσον αφορά τους στόχους», είπε το καλοκαίρι. «Και το πόσο μπορούμε αναπτύξουμε τη μονάδα για το 2022, είμαι περισσότερες από 25 χρόνια στο Μαρανέλο, και δεν το είδα ποτέ ξανά».
Τα προβλήματα αξιοπιστίας, ωστόσο, δεν άργησαν να έρθουν. Το πάγωμα της ανάπτυξης των κινητήρων της F1 έφερε ορισμένα προβλήματα αξιοπιστίας στους Ιταλούς.
Ο Μπινότο αποκάλυψε στο τέλος της χρονιάς ότι η ομάδα έπρεπε να περιορίσει τη δύναμη του κινητήρα της στο δεύτερο μισό της σεζόν για να διασφαλίσει ότι δεν θα αντιμετωπίσει επαναλαμβανόμενα προβλήματα.
Όμως, όπως αποκαλύφθηκε από το Motorsport.com, η Ferrari μπόρεσε να είναι πολύ πιο επιθετική στο φινάλε της σεζόν, στο Άμπου Ντάμπι, αφού διόρθωσε πολλά από τα θέματά της.
Για αυτόν τον λόγο μία… μέγιστη απόδοση από τον κινητήρα της θεωρειται κάτι παραπάνω από σίγουρη για το 2023, κάτι που θα μπορούσε να φέρει το πολυπόθητο πρωτάθλημα.
Ο Γκουένθερ Στάινερ, πάντως, έχει εκλάβει αισιόδοξα μηνύματα από τη Ferrari:
«Την Πέμπτη συνάντησα τον Ματία Μπινότο και μου είπε ότι ο κινητήρας της επόμενης σεζόν θα είναι η… βόμβα», είπε.
«Στην Emilia Romagna, υπάρχει μεγάλη υποστήριξη για τη Ferrari. Και αν [ο κινητήρας] είναι ανταγωνιστικός, θα είναι θετικό και για εμάς».
«Είχαμε δύο δύσκολα χρόνια με την πανδημία», είπε. «Το πρωτάθλημα που μόλις τελείωσε πήγε καλά, αλλά θα μπορούσε να είχε πάει και καλύτερα.
«Το θεωρούμε έτος ανάπτυξης: ο Μάγκνουσεν μας έδωσε μια pole position που δεν ήταν στα σχέδια και το 2023 θέλουμε να αναπτυχθούμε περαιτέρω. Στόχος είναι να κάνουμε ένα ακόμη βήμα στη βαθμολογία, να παλεύουμε πάντα για βαθμούς και μια μέρα να ανέβουμε στο βάθρο».