O Όμιλος Stellantis αποκάλυψε τη νέα STLA πλατφόρμα στην οποία θα βασιστούν τα μεγάλα SUV και pick-up με μεγάλη διευρυμένη αυτονομία.
Τα πλεονεκτήματα όμως της νέας STLA Frame όμως δεν εξαντλούνται μόνο στην ηλεκτρική αυτονομία, που θα φτάνει τα 800 χλμ. (500 μίλια για τη Ν. Αμερική), ή 1.100 χλμ στην έκδοση με τη διευρυμένη αυτονομία, (REEV) αλλά στις αυξημένες δυνατότητες ρυμούλκησης που θα φτάνουν ακόμα και τους 6.35 τόνους.
Tο μεγαλύτερο όμως πλεονέκτημα της είναι η πλεονέκτημά της είναι η ευελιξία της, καθώς επάνω της μπορούν να χτιστούν πλήθος μοντέλων με διαφορετικές δυνατότητες, που θα μπορούν να έλξουν βάρος ακόμα και 6.35 τόνους.
STLA Frame: Πλατφόρμα για ηλεκτρικά και υβριδικά, ακόμα και για… υδρογόνο
Αν και αρχικά η STLA Frame πλατφόρμα προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά BEV ή ηλεκτρικά, με διευρυμένη αυτονομία υβριδικά REEV (Range Extended Electric Vehicle), οι ιθύνοντες του Ομίλου, άφησαν να εννοηθεί πως είναι τέτοια η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας, που μπορεί να φιλοξενήσει και θερμικά μοτέρ ή και με υβριδικό σύστημα, αλλά να μετατραπεί σε… υδρογονοκίνητη.
Το «αρνητικό» ωστόσο της νέας πλατφόρμας είναι ότι προορίζεται για τα μεγάλα Jeep και RAM, που απευθύνονται στην αγορά της Β. Αμερικής, αλλά ίσως εισαχθούν και στην Ευρώπη, κυρίως τo Jeep Grand Cherokee, αλλά και το RAM 1500 που αφορά εξειδικευμένο κοινό. Ενδεικτικό του… μεγέθους της νέας STLA πλατφόρμας, είναι ότι προορίζεται για μήκη αυτοκινήτων μεταξύ… 5.5 και 5.95 μέτρων, ενώ η μπαταρίες της έχουν χωρητικότητα μεταξύ 159 και 200 kWh και φυσικά θα είναι και τετρακίνητη.
Ο CEO του Ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε πως η νέα μεγάλη πλατφόρμα STLA Frame διαθέτει μεγάλο εύρος δυνατοτήτων και εφαρμογών και θα αποτελέσει τη βάση για τα μεγάλα SUV και Pick-Up του Ομίλου.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο την αρχιτεκτονική της νέας πλατφόρμας