Ο Κάρλος Ταβάρες έχει τοποθετηθεί λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόθεση για συνεργασία μεταξύ Stellantis και Renault.
Όμως δεν είχε αποκλείσει το γεγονός για φλερτ των δύο με τρίτη εταιρία.
Έτσι μια συνεργασία, μια κοινοπραξία για τον ανταγωνισμό με κινεζικές μάρκες και την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους μπορεί κάλλιστα να «γεννηθεί».
Stellantis Volkswagen Renault: Ίδια προϊόντα με αλλαγή μόνο στα σήματα και στην τιμή φυσικά…
Προφανώς, σε αυτήν την όμορφη «ιδέα» παίζουν Stellantis, Renault και Volkswagen με στόχο να γεφυρώσουν το χάσμα που αναδύεται στη φιλική προς το περιβάλλον αγορά αυτοκινήτου, ειδικά σε σχέση με την Tesla και την BYD.
Με τη BYD που έχει αρχίσει να δείχνει το πως σκέφτεται την επέλαση της στην Ευρώπη, καθώς έχει αρχίσει την ανέγερση εργοστασίου για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην καρδιά της Ευρώπης, στην Ουγγαρία
Ας εμβαθύνουμε όμως στη φήμη που κυκλοφορεί για πιθανή συνεργασία Stellantis, Volkswagen και Renault για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους.
Οι τρεις γίγαντες μπορούν κάλλιστα να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων, θεωρώντας αυτό ως απαραίτητη επιλογή λαμβάνοντας υπόψη το χάσμα που τους χωρίζει από την BYD και την Tesla.
Αυτή η «ιστορία» ξεκίνησε από το Bloomberg και από τις δηλώσεις του Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, ο οποίος δήλωσε στο Automotive News Europe ότι υπάρχει ξεκάθαρη επίγνωση του γεγονότος.
Εταιρείες που δεν είναι ανταγωνιστικές σε σύγκριση με τον κινεζικό ανταγωνισμό θα έχουν προβλήματα στο μέλλον, και ενδεχομένως πέντε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να επιβιώσουν, δεδομένων των αυξανόμενων ανταγωνιστικών και οικονομικών πιέσεων.
Ως εκ τούτου, η κατανομή των πόρων για την ανάπτυξη και τη δημιουργία συμμαχιών μεταξύ εταιριών πέρα από τα ευρωπαϊκά σύνορα βρίσκεται στον ορίζοντα για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας σε ένα πλαίσιο μη αναστρέψιμων αλλαγών.
Αυτή είναι μια απόφαση που θα ληφθεί μέσα στους επόμενους μήνες, προσπαθώντας λοιπόν να αντιμετωπισθεί το φαινόμενο όπου πολλές μάρκες «δηλώνουν» απροετοίμαστες στη δημιουργία και πώληση -κυρίως- ηλεκτρικών οχημάτων.
Υπάρχουν πολλά προβλήματα που δημιουργεί η παραγωγή αυτοκινήτων στη χρήση, σε αυτά προστίθενται ορισμένες κυβερνήσεις που μείωσαν ή εξαλείφουν τα κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ από την άλλη μεριά εταιρείες ενοικίασης μειώνουν συνεχώς το στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων τους καθώς υπάρχει αυξανόμενος σκεπτικισμός προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών
Stellantis Volkswagen Renault: Έχουν ένα μεγάλο εμπόδιο να ξεπεράσουν.
Τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών που θα τεθούν σε ισχύ στην ΕΕ το επόμενο έτος.
Μια άλλη μονομερής (ή σχεδόν) απόφαση που ελήφθη στις Βρυξέλλες φέρνει τους τρεις γίγαντες σε σταυροδρόμι.
Να αυξήσουν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία ή να πληρώσουν βαριά πρόστιμα, με τη Volkswagen που σε αυτή την περίπτωση θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμα άνω των 2 δισ. ευρώ.
Από αυτόν τον παράγοντα λοιπόν ξεκινά και η πρόταση του Λούκα Ντε Μέο, διευθύνων σύμβουλος της Renault, ο οποίος δρομολογεί την ιδέα ενός «Airbus of cars» ενώνοντας τρεις από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ανάπτυξη και παραγωγή οχημάτων σε μεγάλης κλίμακας, φθηνά, αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.