Μόνο τυχαίο δεν ήταν το ραντεβού στη Λαμία, παραμονές του ράλι Φθιώτιδος, πρεμιέρα του πανελληνίου πρωταθλήματος.
Παρέα λοιπόν με τον γαλλικό δρομέα φτάσαμε στην πόλη της Φθιώτιδας όπου θα φιλοξενηθεί το Ράλι Ακρόπολις, 9-12 Σεπτεμβρίου.
Διασχίσαμε όμως την πόλη καθώς η συνάντηση ήταν σε κάποιο σημείο στο δρόμο προς το Δομοκό, για να συνοδηγήσουμε σε μια σύγχρονη πολεμική αγωνιστική μηχανή, το VW Polo R5.
Δίπλα στον «κυβερνήτη» Σίμο Γαλαταριώτη στο Volkswagen Polo R5 της Step Five Motorsport
O γαλλικός δρομέας έφερε κινητήρα diesel 1.5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων με 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Ιδανική επιλογή ο συνδυασμός κινητήρας/κιβώτιο για ταξίδια και προσθέστε επιπλέον τα 580 λίτρα αποσκευών.
Είναι και τα αναπαυτικά καθίσματα, Advance Comfort. Ανεξάρτητα τα τρία πίσω, ώστε ο κάθε ένας να έχει το «χώρο» του, καθώς και οι αναρτήσεις , Progressive Hydraulic Cushions, που δεν αφήνουν τις κακοτεχνίες να περάσουν στο εσωτερικό, αφήνοντας τους επιβάτες να απολαμβάνουν την όποια διαδρομή μέσα σε ένα πολύ προσεγμένο περιβάλλον, με προσεγμένη ποιότητα, ηχομόνωση και καλή ορατότητα.
Επιπλέον το αυτοκίνητο επειδή ανήκει στην κατηγορία των SUV διαθέτει και 5 διαφορετικά οδηγικά μενού, αναλόγως της κατάστασης που επικρατεί στο οδόστρωμα, τα οποία μπορούν να σας οδηγήσουν σε παραλίες μοναδικής ομορφιάς.
Εξάλλου τα 230 χλστ., απόσταση από το έδαφος σας δίνουν αυτήν τη δυνατότητα να αφήσετε πίσω την άσφαλτο και να συνεχίσετε σε διαδρομές διασχίζοντας την πάντα όμορφη ελληνική φύση.
Σε ο,τι αφορά την κατανάλωση το κομπιούτερ έδειξε 8.4 λίτρα/100 χλμ. Στις άλλες επιδόσεις το C5 Aircross BlueHDI EAT8 ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 189 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10.6 δευτ. και οι εκπομπές σε πρωτόκολλο WLTP σε 138 γρ./χλμ.
Οι τιμές με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων με αυτόματο κιβώτιο ξεκινούν από τα 31.200 ευρώ, ενώ με μηχανικό 6άρι από τα 28.290 ευρώ.
Για Λαμία
Η απόσταση Αθήνα-Λαμία είναι 215 χλμ. περίπου, αναλόγως το σημείο που ξεκινάς.
Οδηγώντας στο Εθνικό Δίκτυο είσαι αναγκασμένος να σταματήσεις 4 φορές για να «καταθέσεις» το αντίτιμο των διοδίων, και άλλες 4 για την επιστροφή χωρίς να έχουν υπολογιστεί και οι 2 επιπλέον στάσεις στην Αττική Οδό.
Δηλαδή μια στάση κάθε 50 χλμ.
Και πώς να μην σου τσακίσουν τα νεύρα, όταν για παράδειγμα στην Ιταλία μπορεί να τη διασχίσεις από το Νότο μέχρι το Βορρά με δύο μόνο στάσεις. Μια για να παραλάβεις την κάρτα εισόδου στην Autostrada και μια για να πληρώσεις.
Βέβαια τι συγκρίνουμε…
Και πόσο είναι το αντίτιμο των διοδίων για αυτά τα 215 χλμ. χωρίς να υπολογιστεί η Α.Ο.; είναι 12.60 ευρώ ανά φορά, γιατί έρχεται και το Ράλι Ακρόπολις και θα πρέπει να κάνετε τους υπολογισμούς σας.