Ίσως αυτό να είναι το Citroen 2CV του 21ου αιώνα, σε μια εποχή που όλα αλλάζουν και η φρενίτιδα της ηλεκτροκίνησης έχει γίνει καθημερινή υπόθεση.
Το σκέφτηκε πολύ έξυπνα η Citroen, επι εποχής Linda Jackson-πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Citroen, νυν Peugeot, το να παρουσιάσει ένα μικρό «αυτοκινητάκι» αποκλειστικά 2θέσιο, για νέους οδηγούς, ή για όσους αισθάνονται νέοι, που σε μήκος δε ξεπερνά τα 2,5 μ. ζυγίζει 700 κιλά, τρυπώνει και παρκάρει παντού, και κινείται με ρεύμα, που σημαίνει μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι Ami διατίθεται από τις αλυσίδες “Fnac” και “Darty” στην Ευρώπη.
Διαβάστε ακόμα
Παιδί της πόλης το Ami καθώς φορτίζει σε κάθε ηλεκτρική πρίζα, εκεί στο café, που απολαμβάνεις τον πρωινό σου espresso, ή στο all day bar κατά τις μεσημεριανές ώρες για το brunch, ενώ έχοντας φορτίσει από την πρίζα του γραφείου σας σε 3 ώρες περίπου, φεύγετε χωρίς άγχος για να παρκάρετε σχεδόν κάθετα στο πεζοδρόμιο καθώς η παρέας σας, σάς περιμένει στην είσοδο του θεάτρου.
Αυτό είναι το Ami. Ή αν προτιμάτε ένα gadget για μεγάλα παιδιά του «δρόμου», με ξεχωριστό στυλ, με πόρτες που ανοίγουν αντίθετα, φωτεινό και με ιδιαίτερα πακέτα εξατομίκευσης, που μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα και γρήγορα από τον ιδιοκτήτη.
Με μπαταρία 5,5 kWh προσφέρει αυτονομία 75 χλμ. με τελική ταχύτητα που δε ξεπερνά τα 45 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι είναι για τα στενά της πόλης καθώς απαγορεύεται η κυκλοφορία του στα εθνικά δίκτυα.
Διατίθεται επίσης και ως cargo με μια μόνο θέση και 400 λίτρα ωφέλιμο χώρο για εύκολες γρήγορες και αποδοτικές μεταφορές εντός του αστικού ιστού.
Το Ami προφέρεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις, πλέον του cargo ως Ami One, My Ami, My Ami Pop, My Ami Vibe, κέφι να έχετε να το διαμορφώσετε…
Οι τιμές ξεκινούν από τα 6.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» ενώ για νέους κάτω των 29 ετών η επιδότηση αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ επιπλέον.
Γύρω-γύρω όλοι λοιπόν και στη μέση το Ami, με την Ελληνική αντιπροσωπεία, όμιλος Συγγελίδη, να είναι ο πρώτος στην Ευρώπη που ξεκίνησε τη διάθεση του πραγματικού αμιγώς ηλεκτρικού city-car, που ήδη εκτελεί χρέη ως αστυνομικού/λιμενικού αυτοκινήτου στο project της Χάλκης.
Η ζωή θέλει χρώμα, διάθεση, και ίσως Ami για εύκολες μετακινήσεις εντός των τειχών.