Στην πορτογαλική πίστα “Circuito Estoril” δε μπορούσες να περάσεις τις πόρτες εισόδου.
Ήταν ερμητικά κλειστές. Μόνο τον ήχο από τα μοτέρ άκουγες από δύο αυτοκίνητα που «γύριζαν» σε απόσταση μερικών μέτρων το ένα από το άλλο.
Ούτε σε κοινή θέα ήταν τα φορτηγά που μετάφεραν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην πίστα της Πορτογαλίας.
Διαβάστε ακόμα
Όμως βρήκαμε κάτι προσβάσεις και πλησιάσαμε την πίστα όπου δύο McLaren GT3 με «στολή» παραλλαγής γύριζαν στην πίστα που βρίσκεται στην περιοχή του Cascais και φιλοξενούσε το πορτογαλικό Γκραν Πρι της Formula 1 έως και το 1996.
Να θυμίσουμε ότι το Πορτογαλικό Γκραν Πρι διεξήχθη σε μια άλλη πίστα το 2021, στο Algarve στην περιοχή του Ρortimao.
Δύο McLaren λοιπόν με απόλυτη μυστικότητα, χωρίς να μπορείς να διακρίνεις τους οδηγούς, έστω από τα κράνη ήταν εφικτό.
Δύο ημέρες είχαν διάρκεια οι δοκιμές, όπου δοκίμασαν αεροδυναμικές λύσεις, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και νέες ηλεκτρονικές μονάδες διαχείρισης του κινητήρα όπως πληροφορηθήκαμε…
Πάντως ήταν εντυπωσιακός ο τρόπος που έστριβαν στην πρώτη στροφή μετά το τέλος της ευθείας.
Άκουγες από μακριά το V8 4λιτρο twin-turbo σύνολο να «κροταλίζει», να φρενάρει το βρετανικό αυτοκίνητο σχεδόν στην είσοδο της στροφής και να χάνεται στο βάθος για την επόμενη δεξιά στροφή της πίστας των 4.182 μ.
Και μέχρι να συνειδητοποιήσεις το τζίρο των Πορτογάλων από τις ομάδες που χρησιμοποιούν τις πίστες για δοκιμές, αλλά και για αγώνες στα διάφορα παγκόσμια πρωταθλήματα αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, να και η άλλη McLaren, με τη σκέψη σου να πηγαίνει στην πίστα του Ορχομενού, όπου δεν έγινε ποτέ, με τη μόνη εργασία η «πλάκα» των εγκαινίων το 1986, τη Χαλανδρίτσα, τα αεροδρόμια Τατοϊου, Τρίπολης και των Μαριτσών στη Ρόδο, την πίστα των Μεγάρων και των Σερρών, αλλά και στις τελευταίες εξελίξεις στην κόντρα ΟΜΑΕ-οδηγών με αποτέλεσμα να «σβήσουν» οι κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων και το τοπίο να δείχνει πιο θολό από ποτέ.