Μείωση 2.683 μονάδων, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς, έδειξε το ταμπλό στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου κατά το μήνα Αύγουστο.
Στη γλώσσα των αριθμών ο Αύγουστος του 2020 «έκλεισε» με 6.909 μονάδες έναντι 9.592 της περασμένη χρονιάς.
Για έναν ακόμα μήνα οι πωλήσεις της λιανικής στήριξαν την αγορά με 4.049 μονάδες έναντι των εταιρικών με 2.860 μονάδων.
Η Toyota και το μήνα Αύγουστο ήταν στην κορυφή με 912 μονάδες με δεύτερη τη Renault, με 653 μονάδες, που αποτελεί την έκπληξη καθώς βρίσκεται σε αυτήν τη θέση μετά από μεγάλο διάστημα, έχοντας στην Τρίτη την Peugeot με 560 που σε κάθε μήνα βρίσκεται στην περιοχή των πρώτων (560 μονάδες) όπως και η Volkswagen (501), αλλά και η Hyundai (496) με την πρώτη 6άδα να την κλείνει η Skoda.
Το Renault Clio ήταν το πρώτο από τα μοντέλα για το μήνα Αύγουστο με 513 μονάδες, ακολουθεί το Toyota Yaris με 473, Peugeot 208 με 325, Hyundai i10 233, Volkswagen Polo 170, Toyota Corolla 163.
H καλοκαιρινή ραστώνη όμως αποτελεί παρελθόν και πλέον γυρίσαμε σελίδα καθώς το τελευταίο 4μηνο του χρόνου είναι ιδιαίτερο σημαντικό καθώς δείχνει σαν να αποτελεί μια καινούργια αρχή, που κουβαλάει έργα και ημέρες των προηγούμενων μηνών, με εγκλεισμούς κλπ.
Η αισιοδοξία όμως είναι αυτή που μας οδηγεί και όχι η μιζέρια.
Στον πίνακα οι εταιρίες της ελληνικής αγοράς και πως εξελίχθηκε ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού.
. | TOTAL | RETAIL | FLEET | ||||
. | 6909 | 4049 | |||||
1. | TOYOTA | 13,20% | 912 | 15,68% | 635 | 9,69% | |
2. | RENAULT | 9,45% | 653 | 4,45% | 180 | 16,54% | |
3. | PEUGEOT | 8,11% | 560 | 7,38% | 299 | 9,13% | |
4. | VOLKSWAGEN | 7,25% | 501 | 7,21% | 292 | 7,31% | |
5. | HYUNDAI | 7,18% | 496 | 10,42% | 422 | 2,59% | |
6. | SKODA | 5,63% | 389 | 4,59% | 186 | 7,10% | |
7. | OPEL | 5,08% | 351 | 5,75% | 233 | 4,13% | |
8. | MERCEDES | 4,23% | 292 | 3,24% | 131 | 5,63% | |
9. | CITROEN | 4,11% | 284 | 3,51% | 142 | 4,97% | |
10. | FORD | 3,94% | 272 | 5,38% | 218 | 1,89% | |
11. | SUZUKI | 3,42% | 236 | 4,89% | 198 | 1,33% | |
12. | NISSAN | 3,33% | 230 | 4,35% | 176 | 1,89% | |
13. | AUDI | 3,14% | 217 | 1,93% | 78 | 4,86% | |
14. | KIA | 3,14% | 217 | 4,49% | 182 | 1,22% | |
15. | FIAT | 3,10% | 214 | 3,68% | 149 | 2,27% | |
16. | BMW | 3,05% | 211 | 1,11% | 45 | 5,80% | |
17. | SEAT | 2,17% | 150 | 3,19% | 129 | 0,73% | |
18. | MINI | 1,94% | 134 | 1,65% | 67 | 2,34% | |
19. | DACIA | 1,88% | 130 | 2,54% | 103 | 0,94% | |
20. | VOLVO | 1,58% | 109 | 0,57% | 23 | 3,01% | |
21. | JEEP | 1,39% | 96 | 1,14% | 46 | 1,75% | |
22. | MITSUBISHI | 0,88% | 61 | 1,04% | 42 | 0,66% | |
23. | HONDA | 0,81% | 56 | 0,69% | 28 | 0,98% | |
24. | LAND ROVER | 0,58% | 40 | 0,10% | 4 | 1,26% | |
25. | ALFA ROMEO | 0,46% | 32 | 0,49% | 20 | 0,42% | |
26. | JAGUAR | 0,39% | 27 | 0,02% | 1 | 0,91% | |
27. | MAZDA | 0,26% | 18 | 0,32% | 13 | 0,17% | |
28. | LEXUS | 0,13% | 9 | 0,07% | 3 | 0,21% | |
29. | PORSCHE | 0,10% | 7 | 0,05% | 2 | 0,17% | |
30. | SUBARU | 0,03% | 2 | 0,00% | 0 | 0,07% | |
31. | ABARTH | 0,01% | 1 | 0,02% | 1 | 0,00% | |
32. | FERRARI | 0,01% | 1 | 0,02% | 1 | 0,00% | |
33. | SMART | 0,01% | 1 | 0,00% | 0 | 0,03% | |