Το ξεχωριστό από σχεδιαστικής πλευράς crossover της Citroen διατίθεται και με κινητήρα πετρελαίου, 1.5 λίτρων, που σημαίνει οικονομία στις μετακινήσεις.
Διαβάστε ακόμα
Και πως αλλιώς να μεταφραστεί όταν στο κομπιούτερ ταξιδιού η υψηλότερη ένδειξη που έδειξε ήταν 6.9 λίτρα/100 χλμ. που σημαίνει ότι στο αυτοκινητόδρομο η μέση κατανάλωση μειώνεται ακόμα.
Να προσθέσουμε και τις άλλες επιδόσεις που είναι τα 178 χλμ./ώρα για την τελική ταχύτητα, τα 10,7 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 ενώ οι εκπομπές βρίσκονται στα 120 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Ταξιδιάρικος λοιπόν ο χαρακτήρας του C3 Aircross BlueHDI, που εξωτερικά δε φέρει καμία διαφορά από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Κινητήρας
Η διαφορά βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό όπου φιλοξενείται ο πετρελαιοκινητήρας των 1.500 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων με 250 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Φιλικό στην οδήγηση, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, βελτιωμένος επιλογέας σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, με σημείο αναφοράς τα φαρδιά και άνετα καθίσματα τεχνολογίας advanced comfort, που δεν κουράζουν όσες ώρες και αν περάσεις λόγω των υλικών που έχουν επιλεγεί.
Οθόνη αφής 9 ιντσών είναι στη διάθεση του οδηγού, αρκετοί χώροι μικροαντικειμένων, και χώρος αποσκευών 420 λίτρων που με αναδιπλωμένα τα καθίσματα φτάνει τα 1.289 λίτρα με κιτ ελαστικού.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις που σε μήκος/πλάτος/ ύψος/ μεταξόνιο οι αριθμοί «λένε» 4.160 χλστ./1.756 χλστ./1.637 χλστ./2.604 χλστ.
Οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις κακοτεχνίες του αμαξώματος και γενικά οδηγός και επιβάτες αισθάνονται άνετα και χαλαρά στην καμπίνα του γαλλικού αυτοκινήτου.
Aυτός εξάλλου είναι και ο προορισμός του αυτοκινήτου. Δεν είναι για αγώνες, ούτε καλύπτει οδηγούς με σπορτιφ ταπεραμέντο.
Είναι για every day use και αποδράσεις τα σαββατοκύριακα με οικονομία καυσίμου και στο πορτ μπαγκαζ όλα τα απαραίτητα για τις αποδράσεις.
Οι τιμές στην πετρελαιοκίνητη έκδοση ξεκινούν από τα 21.400 ευρώ.