Είναι το πετρελαιοκίνητο Peugeot 3008 BlueHDi 1.5, αυτοκίνητο διακοπών;
Φυσικά και ναι. Γιατί όπως και να το κάνουμε σιγά-σιγά και παρά τα όποια προβλήματα η καλοκαιρινή ραστώνη πλησιάζει και είναι η περίοδος που η αναζήτηση για το μέρος της απόδρασης βρίσκεται σε καθημερινή σχεδόν συζήτηση.
Διαβάστε ακόμα
Και τι θέλεις από ένα αυτοκίνητο, που εκτός από τις καθημερινές μετακινήσεις, να σε καλύπτει και κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Χώρους και ικανότητες ώστε να μπορεί να σας μεταφέρει και στην πιο ερημική παραλία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αλλά και σε εκείνο το παραδοσιακό πέτρινο χωριό όταν παραδοθεί η σκυτάλη στο χειμώνα.
Και για να ανταποκριθεί το 3008 BlueHDi 1.5 σε αυτήν την πρόσκληση είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Advanced Grip Control, που λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα, με τέσσερα διαφορετικά οδηγικά μενού, ώστε να κινηθείτε σε δύσκολες διαδρομές, με λάσπη, χιόνι, άμμο.
Η επιλογή του Drive Mode γίνεται από τον περιστροφικό διακόπτη, στη βάση της κονσόλας, δίπλα από το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και του ηλεκτρικού χειρόφρενου.
Και για δύσκολες γλιστερές κατηφόρες το Hill Assist Descent Control, το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης το οποίο ενεργοποιείται από ένα άλλο μπουτόν με την κατάλληλη ένδειξη.
Σε όλα αυτά προσθέστε και την απόσταση από το έδαφος, που είναι 219 χλστ., αλλά και τα 520 λίτρα αποσκευών, με στάνταρ ρεζέρβα.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η σχεδιαστική φιλοσοφία του i-Cockpit με το μικρό τιμόνι με το 3D πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής 12.3 ιντσών συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto με κλίση προς τον οδηγό.
Φαρδιά και άνετα καθίσματα με τα υλικά να υπογραμμίζουν αυτό που ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, έχει ωθήσει τους τεχνικούς της Peugeot να ακολουθούν σε κάθε σύγχρονο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας. Τα μοντέλα της Peugeot να φωτίζουν μόνο premium μονοπάτια.
Το αυτοκίνητο φέρει κινητήρα diesel 1.5 λίτρων με 130 ίππους με 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Diesel όμως σημαίνει οικονομία καθώς η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,6 λίτρα/100 χλμ. στο κομπιούτερ του αυτοκινήτου.
Πίσω από το τιμόνι, το 3008 BlueHDI προβάλει τα συμπαγή χαρακτηριστικά του, με το άμεσο τιμόνι, τη σταθερότητα, τη λειτουργία των αναρτήσεων που περιορίζουν κλίσεις, την ποιότητα κύλισης, αλλά και με πολύ υψηλό βαθμό ηχομόνωσης.
Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 192 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,8 δευτ. με τις εκπομπές ρύπων βάση πρωτόκολλου WLTP 135 γρ./χλμ.
Αυτός είναι λοιπόν ο Γάλλος δρομέας, που κάνει με στυλ τις καθημερινές μετακινήσεις σας, αλλά και τις όποιες διαδρομές…
Οι τιμές ξεκινούν από τα 28.300 ευρώ.