Αν η μάσκα είναι ο καθρέπτης της αισθητικής σε ένα αυτοκίνητο, αυτό ακριβώς είναι το σημείο στο νέο Kia Sportage που σου τραβάει το βλέμμα.
Η «μούρη» με το ίσιο καπό και τα φώτα σχήματος ρόμβου που οριοθετούν κατά κάποιον τρόπο το πλάτος του αυτοκινήτου.
Το ίδιο εντυπωσιακό και το πίσω μέρος που ακολουθεί αισθητική όλο ακμές, με μεγάλα τριγωνικά φώτα και φουσκωμένα φτερά για να «χωρέσουν» οι μεγάλες ζάντες που στην περίπτωση του μαύρου Sportage των φωτογραφιών είναι 19 ιντσών με ελαστικά 235/50.
Ένα άλλο που μας αρέσει στο αυτοκίνητο είναι η έλλειψη διακοσμητικών που αντί να προσθέτουν στην όλη εμφάνιση, την κάνουν ακόμα πιο άναρχη.
Βέβαια η αισθητική είναι ζήτημα ενός εκάστου…
Σε ο,τι αφορά τις διαστάσεις του νέου Sportage είναι σε μήκος/πλάτος/ύψος, 4.515 χλστ./1.865 χλστ./1.645 χλστ., με 2.680 χλστ. μεταξόνιο και με την απόσταση από το έδαφος να είναι στα 170 χλστ. 201 χλμ./ώρα
ο χώροσ ς των αποσκευών διαθέτει 562 λίτρα με κιτ ελαστικού, καθώς είναι και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Και αν εντυπωσιάζει η αισθητική του αυτοκινήτου το εσωτερικό είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό με τις δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών η καθεμία, που εκτείνονται στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, με εξαιρετική φωτεινότητα και γραφικά.
Το τιμόνι με τα χειριστήρια είναι στο σωστό μέγεθος, με τα χαρακτηριστικά GΤ Line στη βάση του.
Η ποιότητα είναι προσεγμένη, τα καθίσματα στην έκδοση GT Line είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα, συνδυάζουν αλκαντάρα και δέρμα.
To μαύρο Sportege φέρει βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, που συνδυάζεται με 48 Volt υβριδικό σύστημα συνολικής απόδοσης 180 ίππων, με 265 Nm ροπής, από τις 1.500 σ.α.λ., που συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Μάλιστα τρεις είναι οι επιλογές του οδηγικού μενού. Eco, Normal, Sport, με αντίστοιχα γραφικά να ενημερώνουν τον οδηγό στο ψηφιακό καντράν.
Για οικονομία και καθημερινές μετακινήσεις η επιλογή είναι Eco. Στην αρχή χρειάζεται να συνηθίσεις κάπως την όλη λειτουργία, ειδικά στις εκκινήσεις καθώς παρουσιάζει κάποια υστέρηση.
Εκεί όμως που ενθουσιάζει τον οδηγό είναι η επιλογή Sport όπου το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται και είναι σαφώς πιο ζωηρό.
Οι επιλογές του αυτόματου κιβωτίου γίνονται από τον περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας.
Στο ίδιο μέρος βρίσκονται και μια σειρά από μπουτόν για το start/stop του κινητήρα, τα θερμαινόμενα καθίσματα, και ηλεκτρονικό σύστημα καθόδου σε γλιστερά εδάφη.
Το τιμόνι δίνει τη σωστή πληροφόρηση ενώ τα φρένα κρίνονται αποτελεσματικά.
Κλίσεις και τα ενοχλητικά φαινόμενα της πλεύσης του αμαξώματος δεν εμφανίζονται που σημαίνει ότι αναρτήσεις λειτουργούν σωστά, πέρα από την ολη συμπαγή κατασκευή.
Ο οδηγός κάθεται ψηλά έχοντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, όπως κι οι υπόλοιποι επιβάτες .
Οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί ενώ στη διάθεση των πίσω επιβατών στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων υπάρχει θύρα USB και κρεμάστρα.
Από πλευράς επιδόσεων η μέση κατανάλωση που έδειξε ο πίνακας οργάνων ήταν 9.5 λίτρα/100 χλμ. με την τελική ταχύτητα στα 201 χλμ./ώρα με το χρόνο επιτάχυνσης επιτάχυνση 0-100 σε 8.8 δευτ. με εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP: 151-142 γρμ./χλμ.
Το νέο Sportage, άλλαξε, όπως αλλάζει και η Kia. Έρχεται με πολύ προχώ design, αλλά και μεγάλα βήματα σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό, τα gadget, αλλά και την οδική συμπεριφορά.
Τιμές: από 32.290 ευρώ, και για την GT Line από 38.790 ευρώ