Και γιατί ταξιδιάρικο ίσως αναρωτηθείτε. Γιατί είναι 7 θέσιο με τρεις σειρές καθισμάτων, και χώροι αποσκευών που ως 5θεσιο προσφέρει 560 λίτρα, ως 7θέσιο 270 και 2.000 με όλες τις σειρές αναδιπλωμένες.
Και κάτι ακόμα σημαντικό, με στάνταρ ρεζέρβα, καθώς το αυτοκίνητο δεν λέει όχι σε διαδρομές με ήπιους χωματόδρομους και μέχρι να «διαμαρτυρηθεί» ο μπροστινός άξονας και κατ’ επέκτασιν οι κινητήριοι τροχοί.
Η τρίτη σειρά των καθισμάτων όταν δεν χρησιμοποιείται γίνεται ένα με το δάπεδο των αποσκευών.
Εδώ να προσθέσουμε ότι το Kodiaq δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης των καθισμάτων διαφορετικά, αναλόγως τις ανάγκες του ιδιοκτήτη.
Να σημειωθεί ότι το Kodiaq που είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας στα SUV πέρασε από τα άδυτα του σχεδιαστικού κέντρου για ένα διακριτικό face-lifting που αφορά τη μάσκα, τους προβολείς (και ομίχλης) τους προφυλακτήρες καθώς και τις ζάντες οι οποίες φέρουν νέα σχεδίαση με το γκρι των φωτογραφιών να φέρει διαστάσεις 235/55-18.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις που σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.697 χλστ./1.882 χλστ./1.681 χλστ. με μεταξόνιο 2.788 χλστ. με 58 λίτρα ρεζερβουάρ.
Στο εσωτερικό οι ανέσεις, οι χώροι και η ποιοτική αναβάθμιση είναι τα «κλειδιά» στο ανανεωμένο Kodiaq.
Ταμπλό
Επιπλέον φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, ενώ το τιμόνι με τα χειριστήρια είναι δύο ακτίνων.
Τα καθίσματα φαρδιά με ποιοτικά υλικά είναι τοποθετημένα ψηλά προφέροντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα σε όλους τους επιβάτες.
Τι κινεί όμως τη ναυαρχίδα.
Κινητήρας βενζίνης τεχνολογία TSI 1.5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων (εμφανίζεται η λειτουργία στο ταμπλό) όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή και σχετικά χαμηλή ταχύτητα για μεγαλύτερη οικονομία.
Η ροπή βρίσκεται στα 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Ο κάτοχος αυτής της έκδοσης του Kodiaq θα ευχαριστηθεί για την άνεση και τον τρόπο που «καταπίνει» τα χλμ. το αυτοκίνητο με τις αναρτήσεις να είναι το άλλο «κλειδί» στην οδική συμπεριφορά, καθώς παρά τις εξωτερικές διαστάσεις και το ύψος, το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει σε καμία περίπτωση τις ενοχλητικές ταλαντώσεις, υπογραμμίζοντας τη σωστή λειτουργία των αναρτήσεων και την άνεση από το πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου κύλισης. Καθώς ο σκοπός του αυτοκινήτου δεν είναι οι αγώνες και ούτε ο οδηγός να βγάζει το αγωνιστικό του πάθος.
Είναι να απολαμβάνει τα ταξίδια, με την πρακτικότητα που προσφέρει, αλλά και την ευκολία ακόμα και εντός των τειχών παρά το μεγάλο μήκος του.
Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 8,2 λίτρα/100 χλμ. με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 206 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι στα 9,8 δευτ. με 157 εκπομπές βάση WLTP
Συνεχίζει λοιπόν το «ταξίδι» της άνεσης και των χώρων το Kodiaq που απευθύνεται κυρίως σε αυτήν την ομάδα των αγοραστών, που όταν «αναλύσουν» τους χώρους η επόμενη κίνησή τους συνδυάζεται με την επίσκεψή τους στο ταμείο…
Οι τιμές σε αυτήν την έκδοση ξεκινούν από τα 33.200 ευρώ