Ήταν το 2019 όταν η Lexus εισήλθε στη δημοφιλή κατηγορία των συμπαγών crossover με το UX.
Ήρθε λοιπόν η στιγμή να ανανεωθεί το μικρότερο crossover στη γκάμα της ιαπωνικής premium εταιρείας. Οι αναβαθμίσεις αφορούν κυρίως το στυλ, το σύστημα πολυμέσων και τη νέα σπορτίφ έκδοση F Sport Design.
H εν λόγω έκδοση περιλαμβάνει προσαρμοζόμενη ανάρτηση, αλουμινένια πεντάλ, σπορ καθίσματα, διαφορετικό τιμόνι, μαύρη αεροτομή οροφής, πίσω προφυλακτήρα με πιο επιθετική σχεδίαση, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με σύστημα ποιότητας αέρα, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, προβολείς LED με αυτόματη μεγάλη σκάλα, χρωμιωμένες ράγες οροφής, μαύρους θόλους τροχών και το λογότυπο F Sport στα εμπρός φτερά.
Σύμφωνα με τη Lexus η παλέτα του ανανεωμένου UX περιλαμβάνει πλέον έξι αποχρώσεις αμαξώματος, με μια νέα ονόματι “Sonic Platinum”. Σημειώνεται ότι μπορεί να σχηματιστεί διχρωμία με τη μαύρη οροφή στις εκδόσεις F Sport και F Sport Design.
Περνάμε στο εσωτερικό του ανανεωμένου UX, όπου συναντάμε Led ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, σύστημα πολυμέσων με ταχύτερη απόκριση και πιο εύκολο στη διαχείριση μενού. H κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας με νέα γραφικά των 8 ή 12 ιντσών είναι πλέον αφής, επομένως καταργείται η προηγούμενη, όχι και τόσο εργονομική, επιφάνειας αφής (touchpad) στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Στη θέση της τοποθετήθηκαν τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα. Για το λόγο αυτό η οθόνη έχει μετακινηθεί 143 χλστ. πιο μπροστά, ώστε να είναι πιο εύκολος ο χειρισμός της.
Διαβάστε ακόμα
Η μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12 ιντσών υποστηρίζει και σύστημα πλοήγησης. Με τη φράση “Hey Lexus” ο οδηγός μπορεί να δίνει φωνητικές εντολές για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων, τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, του κλιματισμού και την αναζήτηση στο διαδίκτυο. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι οι ενημερώσεις στο σύστημα πολυμέσων πραγματοποιούνται over-the-air.
Η συνδεσιμότητα των smartphones πραγματοποιείται ασύρματα μέσω Apple CarPlay και ενσύρματα μέσω Android Auto. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεση του μια θύρα USB-A και δυο θύρες USB-C. Οι μηχανικοί της Lexus ενίσχυσαν τη στρεπτική ακαμψία στο ανανεωμένο UX με περισσότερες συγκολλήσεις στο αμάξωμα, ενώ βελτίωσαν την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού και την ανάρτηση.
Αμετάβλητη παραμένει η γκάμα κινητήρων, με το UX 200 να τροφοδοτείται από δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, τον οποίο χρησιμοποιεί και η υβριδική έκδοση UX 250h.
Η διάθεση του ανανεωμένου UX θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.